Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama  zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.

Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest w oparciu o przekaz prezentujący przykładowe potrzeby i marzenia zakupowe Klientów, którzy planują jeszcze w tym roku sfinansować np. zakup sprzętu RTV/AGD. Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich i stacjach lokalnych, m.in. RMF FM, ZET, Polskie Radio, Antyradio, Meloradio.

– W kampanii wykorzystujemy 7 wersji spotów przygotowanych na nadchodzące okoliczności: Black Friday, Cyber Monday oraz Święta Bożego Narodzenia. Idea kreatywna krótszych, 15-sto sekundowych spotów, jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu, natomiast dłuższa – 45-cio sekundowa wersja, nawiązuje do ulicznej sondy, w trakcie której przechodnie ujawniają z jakiej okazji zakupowej już skorzystali. Celem aktualnej kampanii jest zachęcenie odbiorców do odwiedzenia placówki lub wejścia na stronę internetową: pocztowy.pl w celu zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego dopasowaną do różnych potrzeb klientów. Liczymy, że wychodzące poza kategorię finansową spoty, emitowane w największych stacjach radiowych, pozwolą nam na dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców, którzy postanowią sprawdzić, co mamy im do zaoferowania – komentuje Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja reklamowa Grandesi,  a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Źródło: Bank Pocztowy