„Z kampanią utrwalającą nowy wizerunek, po zmianie kolorów i logotypu, ruszył właśnie bank BPH. To efekt połączenia z GE Money Bank. Wczoraj wystartowała kampania internetowa, 6 listopada rusza telewizyjna. Hasło brzmi: Bank BPH – Inwestujemy w relacje. – Sama kampania wizerunkowa kosztuje ok. 7–15 mln zł – mówi w rozmowie z DGP Piotr Machel, szef marketingu w BPH. Po kampanii wizerunkowej bank rozpocznie intensywne promowanie swoich produktów. Podobna kampania odbędzie się w I kwartale 2010 r., gdy dojdzie już do finalnego połączenia z GE Money Bankiem.”, czytamy.
„Według naszych informacji koszt samej kampanii wizerunkowej BPH zbliżony będzie do sum, które wydały Aviva, kiedy zmieniała markę z Commercial Union, oraz Alior, promujący się jako bank o wyższej kulturze bankowości.”, podaje dziennik.
„Z kampanią ruszył też BNP Paribas Fortis (instytucja powstała po przejęciu Dominet Banku przez Fortis, który z kolei padł łupem BNP Paribas). Kampanię przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi […] Budżet tej kampanii, jak udało nam się ustalić, szacować można na 7–10 mln zł.”, pisze gazeta.
Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH jest jednym z etapów na drodze do połączenia Banku BPH i GE Money Banku, które planowane jest na IV kwartał br. Zmiana identyfikacji wizualnej w GE Money Banku rozpocznie się z dniem fuzji prawnej. Do tego czasu GE Money Bank będzie używał dotychczasowego logo.
Więcej szczegółów w „Dzienniku Gazeta Prawna” w artykule „Polskie banki wydadzą miliony złotych na zmianę wizerunku” autorstwa Mirosława Kuka i Michała Fury.
WB