Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Raporty PRNews.pl

Hydepark

Wiadomości

Bankowość

Alior Bank

Bank BGŻ

Bank BPH

Bank BPS

Bank Millennium

Bank Ochrony Środowiska

Bank Pekao SA

Bank Pocztowy SA

Bank SMART

Banki spółdzielcze

BGK

BGŻOptima

BNP Paribas Bank Polska

BZ WBK

Citi Handlowy

Credit Agricole

Deutsche Bank PBC

DNB

DZ BANK Polska

Euro Bank

FM Bank PBP

Getin Noble Bank

GMAC Bank Polska

HSBC Polska

Idea Bank

ING Bank Śląski

Inteligo

mBank

Meritum Bank

Nordea Bank Polska

PKO Bank Polski

Plus Bank

Raiffeisen Polbank

Santander Consumer Bank

Saxo Bank

Sygma Bank

T-Mobile Usługi Bankowe

Toyota Bank Polska

VW Bank direct

Aktualności

Kariera w finansach

Analizy

Firmy pożyczkowe

Ludzie

Marketing i PR

Inwestycje

Ubezpieczenia

Nieruchomości

Poradniki

SKOK-i

Nasz gość

Produkty finansowe

Zapisz się na newsletter:

Zmiana logo Banku BPH

2009-10-29, 06:28

Bank BPH zmienia identyfikację wizualną. Nowym logo zacznie się posługiwać od początku listopada bieżącego roku - będzie ono widoczne na stronie internetowej banku, w materiałach reklamowych, dokumentach i korespondencji przesyłanej z banku. Trwa proces zmiany oznakowania oddziałów.

Na początku października rozpoczęło się wdrażanie nowego oznakowania w placówkach Banku BPH. Obecnie już ponad 100 oddziałów Banku BPH zostało opatrzonych nową identyfikacją wizualną. Bank planuje, że rebranding oddziałów zakończy się w przyszłym miesiącu.

 



Filozofia nowej marki opiera się na myśleniu o banku i klientach w kontekście bliskiej, osobistej relacji. Symbolem i kluczem tej jedności jest linia wywodząca się ze stylistyki Franciszki Themerson, światowej sławy polskiej graficzki i ilustratorki. Linia stanowi motyw przewodni wizualizacji połączonego banku. W nowym logo jest ona widoczna jako dwie zwrócone do siebie postaci, które symbolizują dialog, wzajemne zrozumienie i związek pomiędzy bankiem a jego klientami.  

Nowa identyfikacja wizualna powstała w wyniku wieloetapowego procesu badań jakościowych oraz ilościowych. Była ona oceniana według kilku kluczowych kryteriów, takich jak m.in. wyróżnialność czy przekładalność na różne nośniki, np. materiały marketingowe, oznakowanie i witryny placówek. Podczas badań 72% respondentów oceniło, że nowa marka jest „otwarta na potrzeby klientów”, 70% określiło ją jako „dynamiczną i kompetentną”, a 63% jako „partnerską”. Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest firma Brand Nature Access.

Wprowadzeniu nowej marki będzie towarzyszyła kampania wizerunkowa pod hasłem „Bank BPH - Inwestujemy w relacje”. Rozpocznie się ona 2 listopada br. w największych portalach internetowych, zaś od 6 do 22 listopada br. trwać będzie kampania telewizyjna.  Kolejnym etapem komunikacji pod nową marką będzie telewizyjna kampania produktowa wsparta komunikacją w prasie codziennej, tygodnikach, miesięcznikach oraz w internecie. Kampania produktowa potrwa od 16 listopada do 18 grudnia br.   

Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH jest jednym z etapów na drodze do połączenia Banku BPH i GE Money Banku, które planowane jest na IV kwartał br. Nowa marka została zbudowana na wartościach Banku BPH, takich jak stabilność, tradycja i solidność, oraz wartościach GE Money Banku, którego atrybutami są dynamizm, młodość i nowoczesność.

Połączony Bank będzie prowadził działalność pod prezentowaną wyżej marką. Zmiana identyfikacji wizualnej w GE Money Banku rozpocznie się z dniem fuzji prawnej. Do tego czasu GE Money Bank będzie używał dotychczasowego logo.  

W związku z planowanymi zmianami Banki prowadzą akcję informacyjną skierowaną do klientów. W październiku rozpoczęły wysyłkę listów informujących klientów o zmianie logotypu oraz planowanym połączeniu Banku BPH i GE Money Banku. Uruchomiona została także specjalna strona internetowa (www.integracja.bph.pl, www.integracja.gemoneybank.pl) oraz infolinia integracyjna (058 308 56 56), gdzie klienci mogą uzyskać informacje nt. planowanej fuzji.

Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH nie ma wpływu na nazwę prawną i dane rejestrowe banku.

Źródło: Bank BPH



Wyślij link znajomemu

Drukuj

No to przesiadamy sie z Rolls Royce do Tata :D
Laleczka - Październik 30, 2009, 03:35
#1

Bezpłatny newsletter PRNews.pl:

Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do ponad 35 tys. odbiorców!