Bankomaty z żubrem nie poznają swoich klientów

"Bank przyznał, że ma problem z prawie 600 bankomatami w całym kraju (czyli z co piątym swoim bankomatem). Od minionego piątku przestały one odróżniać własnych klientów od klientów konkurencji. – Część bankomatów błędnie identyfikuje nasze karty debetowe Maestro – tłumaczyła wczoraj Anna Papka z biura prasowego Banku Pekao. Jak się dowiedzieliśmy, chodzi o bankomaty, które Pekao przejęło pod koniec ubiegłego roku od banku BPH.", czytamy w "Gazecie".

"Informatycy mieli usunąć błąd w systemie do wczoraj. Wczoraj też bank obiecywał, że po usunięciu awarii wszystkie oddziały w Polsce automatycznie zwrócą niesłusznie pobrane prowizje na rachunki klientów. Bez potrzeby składania reklamacji […].", informuje dziennik.

Pod koniec ubiegłego roku należące do UniCredit banki Pekao SA i BPH przeprowadziły fuzję. W jej wyniku Pekao przejął część centrali Banku BPH wraz z 285 oddziałami, a także centra korporacyjne wraz ze wszystkimi klientami korporacyjnymi, część biura maklerskiego, placówki partnerskie oraz spółki zależne, z wyjątkiem BPH TFI.

Więcej szczegółów w "Gazecie".