Bankowość korporacyjna ING rusza z kampanią reklamową F1

Kampania będzie widoczna we wszystkich kluczowych drukowanych mediach, w tym The Economist, Time i głównych gazetach w Holandii, Belgii, Polsce i Rumunii. Przekaz opiera się na kluczowych atrybutach marki Bankowości Korporacyjnej ING. Kampania będzie konsekwentnie realizowana we wszystkich krajach i liniach produktowych bankowości korporacyjnej. Oprócz obecności reklamowej w mediach, silną stroną kampanii jest silna obecność na torach Formuły 1, co zwiększa grupę, do której dociera przekaz. Było to doskonale widoczne podczas pierwszego wyścigu w Australii, którego sponsorem tytularnym była właśnie Grupa ING. Wykorzystanie Formuły 1 buduje nowy „look and feel” Bankowości Korporacyjnej Grupy ING.

Początek kampanii zbiega się z rozpoczęciem sezonu 2007 w Formule 1. Reklamy będą obecne przez cały sezon, czyli do października br. W Polsce kampania promująca ofertę produktową Bankowości Korporacyjnej będzie widoczna w prasie gospodarczej, m.in. w Rzeczpospolitej. Adaptację na rynek lokalny przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western.

Więcej informacji o zespole ING Renault F1 Team na stronie www.ingrenalutf1team.com

Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:

· ING Australian Grand Prix, 16-18 marca

· Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia

· Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia

· Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja

· Monako, 24-27 kwietnia

· Kanada, 8-10 czerwca

· Magny-Cours, Francja 29-1 lipca

· Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca

· Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia

· Istanbuł, Turcja, 24-26 sierpnia

· Monza, Włochy 7-9 września

· Spa, Belgia, 14-16 września

· Fuji, Japonia 28-30 września

· Shanghaj, Chiny, 5-7 października

Pakiet brandingu „na torze wyścigowym” pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem.