Kampania będzie widoczna we wszystkich kluczowych drukowanych mediach, w tym The Economist, Time i głównych gazetach w Holandii, Belgii, Polsce i Rumunii. Przekaz opiera się na kluczowych atrybutach marki Bankowości Korporacyjnej ING. Kampania będzie konsekwentnie realizowana we wszystkich krajach i liniach produktowych bankowości korporacyjnej. Oprócz obecności reklamowej w mediach, silną stroną kampanii jest silna obecność na torach Formuły 1, co zwiększa grupę, do której dociera przekaz. Było to doskonale widoczne podczas pierwszego wyścigu w Australii, którego sponsorem tytularnym była właśnie Grupa ING. Wykorzystanie Formuły 1 buduje nowy „look and feel” Bankowości Korporacyjnej Grupy ING.
Początek kampanii zbiega się z rozpoczęciem sezonu 2007 w Formule 1. Reklamy będą obecne przez cały sezon, czyli do października br. W Polsce kampania promująca ofertę produktową Bankowości Korporacyjnej będzie widoczna w prasie gospodarczej, m.in. w Rzeczpospolitej. Adaptację na rynek lokalny przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western.
Więcej informacji o zespole ING Renault F1 Team na stronie www.ingrenalutf1team.com
Działalność brandingowa ING będzie widoczna podczas następujących wyścigów:
· ING Australian Grand Prix, 16-18 marca
· Sepang, Malezja, 6-8 kwietnia
· Sakhir, Bahrajn, 13-15 kwietnia
· Barcelona, Hiszpania, 11-13 maja
· Monako, 24-27 kwietnia
· Kanada, 8-10 czerwca
· Magny-Cours, Francja 29-1 lipca
· Nurburgring, Niemcy, 20-22 lipca
· Hungaoring, Węgry, 3-5 sierpnia
· Istanbuł, Turcja, 24-26 sierpnia
· Monza, Włochy 7-9 września
· Spa, Belgia, 14-16 września
· Fuji, Japonia 28-30 września
· Shanghaj, Chiny, 5-7 października
Pakiet brandingu „na torze wyścigowym” pozwoli na ulokowanie reklam na samym torze, i tam gdzie będzie to możliwe, na mostkach nad torem.