Firmy korzystające z Exact Globe mogą teraz wysyłać polecenia przelewu bezpośrednio z aplikacji ERP do systemu Banku BPH. Jest to możliwe dzięki integracji systemu firmy Exact z systemem bankowości internetowej BusinessNet Banku BPH.
Pełną integrację aplikacji umożliwia rozwiązanie Banku BPH BankConnect. Dzięki niej klienci mogą już nie tylko pobierać wyciągi poprzez import danych do systemu ERP, ale również wysyłać przelewy dzięki ich eksportowi do systemu BankConnect. Co istotne, eksport wyciągów i import przelewów z systemu Exact nie wymaga konieczności logowania się do systemu bankowości elektronicznej BusinessNet Banku BPH. Systemy łączą się automatycznie i w efekcie dla klienta podstawowym narzędziem transakcyjnym jest system Exact.
Dzięki niemu, firmy mające rachunki w Banku BPH i korzystające z systemu ERP Exact Globe mogą wymieniać informacje pomiędzy systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi a bankowym systemem informatycznym w celu aktualizowania i uzgadniania on-line informacji finansowych w czasie rzeczywistym. Ponadto, rozwiązanie zapewnia wysoki stopień przejrzystości informacji, dzięki jej ujednoliceniu w obu systemach informatycznych.
– Produkt dedykowany jest głównie klientom przetwarzającym dużą liczbę transakcji, oczekującym pełnej automatyzacji procesu wymiany danych oraz bieżących informacji finansowych. Bezpieczeństwo operacji transakcyjnych jest gwarantowane przez proces uwierzytelniania oparty na infrastrukturze klucza publicznego – mówi Marek Suszczyk, Dyrektor Generalny Exact Software Poland.
Obustronna komunikacja pomiędzy system ERP Exact Globe a systemem bankowości internetowej Banku BPH to kolejne udogodnienie dla klientów wprowadzone przez Exact Software. W ubiegłym roku producent oprogramowania wspomagającego pracę firm z sektora MŚP, wprowadził do nowej wersji systemu Exact Globe funkcjonalność umożliwiającą importowanie do systemu ERP informacji o transakcjach bankowych w formacie XML. Zautomatyzowany proces wczytywania transakcji eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania i opisywania płatności, co znacznie zmniejsza ryzyko popełnienia błędu. Zadanie użytkownika polega jedynie na zaimportowaniu pliku z danymi do systemu. Reszta odbywa się już automatycznie – po imporcie pliku, odpowiednie mechanizmy łączą pozycje wyciągu z fakturami w systemie.
Źródło: Bankowa Informacja Prasowa