Biuro Rzecznika Praw Dłużnika pomogło już tysiącom osób

Biuro Rzecznika Praw Dłużnika powołane przez Getback podsumowuje pierwszy rok swojej działalności imponującymi statystykami. Każdego miesiąca pracownicy Biura odbierają średnio tysiąc telefonów i dwieście e-maili od osób borykających się z problemem zadłużenia. Tylko w pierwszym kwartale 2016 roku konsultanci udzielili nieodpłatnych porad prawnych ponad 4 000 dłużników.


W okresie od stycznia do marca 2016 roku pracownicy Biura Rzecznika Praw Dłużnika odebrali 3 450 połączeń telefonicznych i odpowiedzieli na 612 e-maili z pytaniami, wątpliwościami lub zastrzeżeniami dotyczącymi tematyki wychodzenia z zadłużenia. Łączna liczba porad prawnych udzielonych od otwarcia Biura przekroczyła już 12 tysięcy.

– Rok działalności Biura Rzecznika Praw Dłużnika potwierdza ogromną potrzebę wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom osób zadłużonych – mówi Paweł Trybuchowski, wiceprezes GetBack S.A. – Spłata zobowiązań finansowych staje się o wiele łatwiejsza, gdy dłużnik poznaje swoje prawa, nabiera zaufania do wierzyciela, a przede wszystkim wyjaśnia wątpliwości natury prawnej. Celem Biura jest więc odpowiedzieć na każde, nawet najtrudniejsze pytanie z zakresu szeroko pojętej problematyki zadłużenia. Zaangażowanie w pomoc dłużnikom przynosi korzyści dla wszystkich stron.

Biuro Rzecznika Praw Dłużnika utworzone rok temu przez spółkę GetBack S.A. udziela wsparcia wszystkim zadłużonym – także tym, którzy nie są klientami Spółki. Porady i konsultacje udzielane przez osoby z wykształceniem prawniczym są całkowicie darmowe. Podawanie szczegółowych danych nie jest wymagane. Raz w miesiącu na stronie www.rzecznik-dluznika.pl Biuro publikuje też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Bezpłatna infolinia Biura Rzecznika Praw Dłużnika działa pod numerem 800 88 99 88 i jest czynna w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Po poradę można się też zwrócić mailowo pod adresem interwencja@rzecznik-dluznika.pl.