Biznesowa baza danych z precyzyjnie określonym profilem klientów – nowy produkt Call Center Poland

Dział Researcher by Call Center Poland zajmujący się badaniami telefonicznymi przeprowadził ankiety dotyczące zapotrzebowania na bazy danych firm. Okazało się, że firmy działające w sektorze B2B oczekują bardzo sprecyzowanych baz danych firm charakteryzujących się precyzyjnie określonym profilem klientów.

Analiza wyników ankiety pozwoliła na określenie, jakiego rodzaju informacje są w takich bazach najbardziej pożądane, a ich posiadanie znacznie zwiększyłoby skuteczność telemarketingu.

Researcher zaczął przygotowywać dla klientów CCP spersonalizowane bazy z bardzo szczegółowymi informacjami, jak na przykład:

– Ile poszczególne firmy wydają rocznie na materiały biurowe?

– W co i ile zamierzają w najbliższej przyszłości zainwestować?

– Czy planują zakup nowego oprogramowania lub mebli?

Jest to produkt nowej jakości niemający swojego odpowiednika na rynku.

Taka baza daje wiadomości niezbędne podczas przygotowania oferty i ułatwia trafne rozpoznanie potrzeb klienta. Przykładowy rekord może zawierać informacje na temat każdej płaszczyzny działalności. Researcher tworzy bazy branżowe oraz bardzo specjalistyczne bazy na zamówienie, których szczegółowy profil określa zleceniodawca. Dodatkowym atutem jest fakt, że klient ma również możliwość wykupienia rekordów na wyłączność, co znacznie zwiększa jego skuteczność na konkurencyjnym rynku. Dzięki zawartym w rekordach informacjom można lepiej i efektywniej przygotować się do kontaktu handlowego. Baza daje możliwość docierania wyłącznie do firm o odpowiednim profilu, co znacznie skraca czas pracy handlowców i obniża koszty kampanii marketingowych.

W chwili obecnej CCP posiada 4 bazy branżowe podzielone zgodnie z profilem potencjalnych odbiorców:

– przesyłki kurierskie: zawierające takie informacje jak: liczba wysłanych przesyłek w ruchu krajowym i międzynarodowym (podział na kontynenty), dostawca usługi, częstotliwość wysyłki itp.

– flota samochodowa: marka i model posiadanych pojazdów, ilość, sposób finansowania zakupu, planowany termin wymiany floty.

– ruch telefoniczny: dostawcy usługi z podziałem na typy połączeń (lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe, komórkowe), wielkość ruchu telekomunikacyjnego.

– sprzęt komputerowy: marka, termin wymiany, kryteria wyboru.

Baza jest stale aktualizowana, a jej wielkość sukcesywnie powiększana.