Grupa Caspar wdrożyła nową stronę internetową. Witryna (www.caspar.com.pl) została uruchomiona z początkiem grudnia tego roku i oferuje odbiorcom wiele udogodnień – w tym poprawioną użyteczność i bardziej intuicyjny dostęp do branżowych treści. A to wszystko zostało zamknięte w szacie graficznej, która idealnie wpasowuje się w charakter działalności i misję spółki.
Za przygotowanie strategii, projekt oraz wdrożenie serwisu odpowiada agencja eCommerce Team z Poznania. Prace nad serwisem trwały około pół roku.
“Cieszy nas kolejny projekt, który udało nam się w tym roku zrealizować dla firmy z branży finansowej. Wiemy, że strona tak ważnej instytucji powinna koncentrować się na budowaniu zaufania i profesjonalizmu poprzez każdy element: estetykę, prostotę i wysokiej jakości treści. Połączenie tych elementów kreuje pozytywne wrażenie ekskluzywności oraz niezawodności — podkreśla Piotr Jeske, Prezes Zarządu eCommerce Team.
„Decyzję o tym wdrożeniu podjęliśmy z przynajmniej kilku powodów. Przede wszystkim chcemy podążać za najnowszymi trendami – a te wskazują, że klienci cenią minimalistyczny design, spójność, szybkie działanie i wygodę. Dodatkowo zmieniliśmy starszą technologię, która zaczynała ograniczać rozwój strony z perspektywy biznesowej. Od teraz zmiany na stronie możemy wdrażać szybciej i płynniej, również te związane z dostępnością cyfrową. Jestem pewna, że nowa strona jeszcze lepiej oddaje unikatowy charakter naszej działalności, a szeroko zakrojone działania związane z jej wdrożeniem, gdzie na każdym etapie mogliśmy liczyć na wsparcie eCommerce Team, już teraz przynoszą wymierne korzyści” – Hanna Kijanowska, Prezes Zarządu Caspar Asset Management.
Wyzwaniem postawionym przed agencją było takie poprowadzenie prac, aby przejście do nowego serwisu internetowego dla wszystkich użytkowników było jak najmniej uciążliwe. Kluczowymi elementami działania była poprawa elementów konwersyjności strony poprzez zmiany na poziomie UX oraz warstwy graficznej.
“W ramach prac nad nowym serwisem skupiliśmy się w szczególności na poprawie użyteczności serwisu oraz szaty graficznej, która w sposób ewolucyjny podchodzi do poprzedniej strony www. Dla Caspar Asset Management bardzo ważne było również zadbanie o bardziej estetyczną i lepszą ekspozycję wysokiej jakości treści oraz komentarzy inwestycyjnych i rynkowych, które dają odbiorcom serwisu dostęp do specjalistycznej wiedzy. Całość zamyka minimalistyczna szata graficzna, która oddaje ideę marki” — Tomasz Kaczmarek, Członek Zarządu eCommerce Team.
Caspar Asset Management jest notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie. Spółka specjalizuje się w obsłudze klientów zamożnych i bardzo zamożnych, którym świadczy usługę zarządzania aktywami w oparciu o indywidualne strategie inwestycyjne. Firma zajmuje trzecią pozycję wśród największych w Polsce firm zarządzania aktywami zamożnych klientów – zarówno pod względem liczby obsługiwanych klientów, jak i wielkości aktywów według branżowego serwisu Gazeta Giełdy i Inwestorów “Parkiet”.
Nowa witryna jest w pełni responsywna niezależnie od urządzenia – została dostosowana do wyświetlania zarówno na komputerach, jak i telefonach oraz tabletach.
Źródło: Caspar Asset Management.