Blue Media po raz trzeci z rzędu wygrywa ranking Technology Fast 50 w Europie Środkowej

Przepustką do udziału w konkursie jest innowacyjność produkowanych rozwiązań – mówi Sebastian Ptak Dyrektor zarządzający Blue Media.

Ostatnie lata to dynamiczny rozwój firmy poparty corocznymi nowościami wdrażanymi, bądź bezpośrednio u naszych partnerów biznesowych, bądź udostępnianie rozwiązań bezpośrednim odbiorcom – dodaje S. Ptak.

Tegoroczne nowości w ofercie Blue Media to Kokos.pl, BlueCash.pl, czy Gameon.pl.

Głównym wyzwaniem dla Blue Media jest posiadanie wykwalifikowanych pracowników i ciągły ich rozwój, który z kolei przekłada się na osiągane wyniki.

Ranking Fast50 szereguje najszybciej rozwijające się firmy technologiczne z Europy Środkowej w oparciu o wzrost przychodów w ciągu ostatnich pięciu lat.

Tegoroczna, 9 już edycja, zgromadziła firmy pochodzące z dziewięciu krajów: Czech, Węgier, Polski, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Estonii i jest najbardziej zróżnicowanym rankingiem w historii.

Liczba polskich firm w rankingu od dwóch lat pozostaje na tym samym poziomie. Niektóre z nich nadal utrzymują się w czołówce.