Przepustką do udziału w konkursie jest innowacyjność produkowanych rozwiązań – mówi Sebastian Ptak Dyrektor zarządzający Blue Media.
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój firmy poparty corocznymi nowościami wdrażanymi, bądź bezpośrednio u naszych partnerów biznesowych, bądź udostępnianie rozwiązań bezpośrednim odbiorcom – dodaje S. Ptak.
Tegoroczne nowości w ofercie Blue Media to Kokos.pl, BlueCash.pl, czy Gameon.pl.
Głównym wyzwaniem dla Blue Media jest posiadanie wykwalifikowanych pracowników i ciągły ich rozwój, który z kolei przekłada się na osiągane wyniki.
Ranking Fast50 szereguje najszybciej rozwijające się firmy technologiczne z Europy Środkowej w oparciu o wzrost przychodów w ciągu ostatnich pięciu lat.
Tegoroczna, 9 już edycja, zgromadziła firmy pochodzące z dziewięciu krajów: Czech, Węgier, Polski, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Estonii i jest najbardziej zróżnicowanym rankingiem w historii.
Liczba polskich firm w rankingu od dwóch lat pozostaje na tym samym poziomie. Niektóre z nich nadal utrzymują się w czołówce.