Użytkownicy aplikacji rezerwacyjnej Booksy mogą od dziś umawiać się na wizyty z doradcami Banku BNP Paribas. To pierwszy bank, który pojawił się na platformie kojarzącej się do tej pory z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta.
Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy – nie tylko klienci banku. Do dyspozycji użytkowników oddano 100 placówek banku, w których można umówić się z doradcą za pośrednictwem Booksy. Jeżeli rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem, bank będzie rozwijać współpracę z twórcami aplikacji. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i dodanie możliwości umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.
Zobacz też: BNP Paribas umożliwi przedsiębiorcom elektroniczne podpisywanie dokumentów na platformie Autenti
Jak umówić się na wizytę? Należy odszukać oddział w swoim mieście, wybrać datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Cały proces może zająć mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.
– Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.
Zobacz też: BNP Paribas wyłączy starą bankowość internetową 22 maja
Booksy, dzięki ponad 7 mln użytkowników w wielu krajach i współpracy z technologicznymi gigantami, jak Facebook, ma realną szansę stać się „jednorożcem”, czyli start-upem wartym ponad miliard dolarów. Dotychczas nie udało się to żadnej polskiej firmie.