BNP Paribas przedłuża kampanię „Zrealizuj swój plan”

BNP Paribas Bank przedłuża jesienną kampanię kredytu gotówkowego. Pod hasłem „Zrealizuj swój plan” bank będzie promował do końca listopada kredyt bez prowizji, oprocentowany na poziomie 9,9 proc.

Promocyjna oferta kredytu gotówkowego, którą bank wprowadził już pod koniec sierpnia tego roku to propozycja dla osób, które potrzebują środków na zrealizowanie dowolnego planu o wartości maksymalnie 100 tys. zł. Bank nie pobierze prowizji od obecnych posiadaczy konta z pakietem L lub XL lub osób, które zdecydują się na założenie takiego konta (opłata za konto z pakietem L wynosi 15 zł, natomiast koszt konta z pakietem XL jest negocjowany). Dla klientów z pakietami S i M prowizja przy udzieleniu kredytu wyniesie 2 proc. Aby zaciągnąć kredyt gotówkowy, klienci nie muszą zakładać w BNP Paribas konta; jeśli nie zdecydują się na otwarcie w banku rachunku osobistego, prowizja dla ich kredytu wyniesie 3 proc.

Od 5 października bank wprowadził także promocyjne oprocentowanie 9,9 proc. dla kredytów gotówkowych od 40 tys. zł do 50 tys. zł. zaciąganych na 60 miesięcy oraz dla kredytów na kwotę powyżej 50 tys. zaciąganych na 60 miesięcy i dłużej. Stawka ubezpieczenia dla takiego kredytu będzie równa 1,99 proc. Dotychczas oprocentowanie wynosiło 12,9 proc., a ubezpieczenie 2,99 proc.

Kredyt gotówkowy będzie nadal promowany w radiu i na głównych portalach internetowych, m.in. Onet, Interia, Bankier, Money, Comperia, Gratka, Otomoto i w wyszukiwarce Google. Spoty radiowe emitowane będą w RMF FM, PR III Polskiego Radia, Radiu Zet i stacjach regionalnych (Radio Złote Przeboje, Radio Eska, Radio Roxy). Nowością będą reklamy w metrze oraz na 700 przystankach autobusowych w ośmiu największych miastach Polski (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Łódź, Szczecin, Trójmiasto, GOP). Bank będzie prowadził także specjalne działania w obszarze social media, przede wszystkim poprzez zabawy i konkursy na swoim profilu na Facebooku. Do kampanii przygotowano materiały BTL, które wykorzystywane są w oddziałach banku.

Obecna kampania „Zrealizuj swój plan” potrwa do końca listopada 2011 r. Jest to bezpośrednia kontynuacja działań, które bank prowadził już wiosną i od września tego roku również pod hasłem „Zrealizuj swój plan”. Promocyjne warunki cenowe dla kredytu gotówkowego dostępne będę w ofertcie banku do końca tego roku.

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA