Właśnie ruszyła nowa aplikacja konkursowa na profilu facebookowym banku BNP Paribas pt. „Zdobywcy drugiej pensji”. Wygrywają ci, którzy najlepiej uzasadnią, dlaczego właśnie im należy się dodatkowa pensja. Łączna pula nagród w konkursie to 6000 zł.
Pomysł aplikacji, dostępnej pod adresem http://apps.facebook.com/drugapensja/ i na profilu banku: http://www.facebook.com/bnpparibasbank, nawiązuje do pierwszej kampanii, którą bank rozpoczął pod marką BNP Paribas w czerwcu tego roku. Głównym motywem konkursu jest możliwość zdobycia dodatkowej pensji na Koncie Witalnym, promowanym przez bank w nowej kampanii „Konta Witalnego”.
Aby wygrać dodatkową pensję, uczestnik konkursu musi „polubić” stronę banku BNP Paribas na Facebooku, odpowiedzieć na pytanie, dlaczego właśnie on powinien otrzymać dodatkową pensję, a następnie poprosić o wsparcie siedmiu osób. Aplikacja została zaopatrzona w mechanizmy, które ułatwią graczom poinformowanie znajomych o tym, że starają się o wygraną w konkursie i potrzebują ich wsparcia. Znajomi jednym kliknięciem będą mogli go udzielić, a potem sami stanąć do walki o dodatkową pensję na Koncie Witalnym. Autorzy trzech najbardziej przekonujących uzasadnień zostaną nagrodzeni dodatkowymi pensjami o wartości 1000, 2000 oraz 3000 zł. Ponadto, znajomi, którzy przyczynią się do wygranej tych trzech osób, otrzymają bilety do kina. Konkurs potrwa do końca lipca br.
Aplikacja na Facebooku to uzupełnienie kampanii, która pod hasłem „Poczuj moc wsparcia” promuje nową ofertę banku „Konto Witalne”. Zachęcając uczestników do zabawy na Facebooku, bank zwraca uwagę na pierwszą na rynku darmową pożyczkę w ramach tej oferty.
Oferta „Konto Witalne” jest nowością na rynku. Łączy w sobie trzy elementy: konto osobiste z pakietem usług assistance, „Pożyczkę Witalną” w wysokości miesięcznej pensji oraz konto WIĘCEJ oszczędnościowe oprocentowane na poziomie 5,8 proc. z dzienną kapitalizacją odsetek. Oferta „Konta Witalnego” ważna jest do końca sierpnia. Aby z niej skorzystać należy otworzyć lub mieć już otwarte w banku konto osobiste w dowolnym pakiecie, przekazywać swoje pełne wynagrodzenie na rachunek bankowy oraz przeprowadzać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe miesięcznie przy użyciu karty debetowej.
Działania wsparte są kampanią social ads na Facebooku. Za projekt, przygotowanie oraz wdrożenie aplikacji „Zdobywcy drugiej pensji” odpowiada agencja interaktywna WeAreMedia w porozumieniu z zespołem odpowiedzialnym za komunikację w social mediach po stronie banku. BNP Paribas ma swój profil na Facebooku od maja 2010 r.
Źródło: BNP Paribas