BNP Paribas, we współpracy z Elavon, uruchomił możliwość wnioskowania o terminale płatnicze z poziomu GOonline

fot. Shutterstock

Bank BNP Paribas, we współpracy z Elavon, globalnym dostawcą rozwiązań płatniczych udostępnił swoim klientom biznesowym możliwość zamówienia terminala bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej GOonline. Rozwiązanie, skierowane głównie do mikroprzedsiębiorstw, zostało przygotowane przy wykorzystaniu wiedzy i zasobów Elavon oraz zintegrowane z systemami Banku BNP Paribas.

W ramach współpracy Elavon wprowadził uproszczoną procedurę rejestracji dla Klientów bankowości biznesowej Banku BNP Paribas. Ten w pełni cyfrowy proces minimalizuje czas i formalności konieczne do rozpoczęcia korzystania z usługi przyjmowania płatności. Produkt został zaprojektowany specjalnie dla Klientów banku, w szczególności osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, które chcą akceptować płatności bezgotówkowe. Funkcja samodzielnej rejestracji umożliwia Klientom składanie wniosków online, przesyłanie wymaganych dokumentów, wybór preferowanych terminali i przeglądanie powiązanych opłat, a wszystko to w ramach usprawnionego i łatwego w obsłudze interfejsu.

Przy średnim czasie wypełniania aplikacji wynoszącym 10-12 minut zgłoszenia są weryfikowane przez Elavon w ciągu 24 godzin. Tak sprawna procedura oznacza, że Klienci muszą już tylko poczekać na dostawę terminala, aby rozpocząć przyjmowanie płatności. Chociaż możliwość samodzielnej rejestracji została wprowadzona niedawno, zainteresowanie nią odzwierciedla zapotrzebowanie na wydajne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania na rynku.

Bank BNP Paribas do tej pory udostępnił swoim Klientom także szereg innych cyfrowych rozwiązań. Jednym z nich jest ochrona behawioralna, dzięki której możliwe jest rozpoznanie sytuacji, w której ktoś inny niż właściciel konta korzysta z aplikacji mobilnej GOmobile lub bankowości elektronicznej GOonline. Innym przykładem włączenia najnowszych technologii w ekosystem Banku BNP Paribas jest uruchomienie działającego w oparciu o generatywną sztuczną inteligencję chatbota GENiusz. Rozwiązanie zostało do tej pory udostępnione pracownikom z obszarów bankowości detalicznej i korporacyjnej, ESG, cyberbezpieczeństwa, operacji, compliance oraz HR i pomaga im w pozyskiwaniu wiedzy zgromadzonej w wewnętrznych zasobach banku.

Źródło: Elavon