BNP Paribas wyłączy starą bankowość internetową 22 maja

BNP Paribas przesunął termin wyłączenia bankowości internetowej Pl@net. Początkowo bank pisał, że nastąpi to 15 maja. Teraz zapowiada, że wyłączenie nastąpi 22 maja.

fot. Shutterstock

Jak czytamy w wysłanym dziś komunikacie prasowym, wszyscy użytkownicy bankowości internetowej Banku BNP Paribas do 22 maja zostaną przepięci na system GOonline, a system Pl@net dla klientów indywidualnych zostanie wyłączony. GOonline to nowy system banku, choć w rzeczywistości został on udostępniony już w lipcu 2019 r. Za kilka dni GOonline będzie jedynym systemem bankowości internetowej dla klientów detalicznych Banku BNP Paribas.

Zobacz też: Paperless w pierwszych salonach samochodowych – Bank BNP Paribas umożliwia zawieranie umowy leasingu podpisem elektronicznym

W GOonline użytkownicy znajdą informacje, które były dostępne w poprzednim systemie, m.in. historię rachunku, a także stałych odbiorców i szablony płatności zdefiniowane w Pl@net. Wyłączenie starego systemu nie będzie miało wpływu na użytkowanie aplikacji mobilnej GOmobile. Nowy system nie ma połączenia z systemem BiznesPl@net, do którego osoby korzystające z rachunku firmowego będą logować się odrębnie.

– GOonline to bankowość elektroniczna nowej generacji. Budowaliśmy ją w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, stawiając na bezpieczeństwo, intuicyjność, przyjazny design. System jest też w pełni kompatybilny z aplikacją bankowości mobilnej GOmobile. – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas.

Zobacz też: Zbliżeniowe wypłaty telefonem i zegarkiem dostępne od niedzieli dla klientów ING

– Zależało nam, aby to narzędzie było jak najszybciej dostępne dla wszystkich naszych klientów. Od lipca 2019 r. trwa proces migracji użytkowników poprzedniej wersji bankowości internetowej Pl@net, który planujemy zakończyć 22 maja 2020 r. – informuje.