BrainJuice Group z CSR dla Provident Polska

Provident Polska poszerza zakres współpracy z BrainJuice Group. Lider rynku pożyczek pozabankowych powierzył agencji obsługę swoich działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w internecie.


Strona http://csr-provident.pl/ jest osią działań i kompendium wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu firmy Provident. Na nowej stronie można znaleźć bieżące informacje o aktywnościach podejmowanych przez firmę w obszarze odpowiedzialnego biznesu. Witryna zawiera wszystkie wiadomości dotyczące społecznych programów Providenta realizowanych w ramach strategii CSR. Strona przejrzyście przedstawia wszystkie obszary zrównoważonego rozwoju, w których firma dobrowolnie przeciwdziała niekorzystnym zjawiskom społecznym. Nowa odsłona witryny ma na celu komunikowanie odpowiedzialnej działalności społecznej firmy. Na stronie zamieszczony został również słowniczek pojęć CSR, który pozwoli czytelnikowi lepiej zrozumieć społeczną działalność spółki. Kontakt z Biurem ds. CSR Provident Polska został ułatwiony poprzez wprowadzony formularz kontaktowy.

Nasz CSR to szerokie spektrum działań. Komunikujemy się z różnymi typami odbiorców, docierając do nich z różnymi komunikatami. Wyzwaniem zatem było stworzenie przyjaznego środowiska – klamry spinającej nasze inicjatywy. Tak, by nie tylko móc przedstawić wszystkie informacje w jednym miejscu, ale też zrobić to w ciekawy, innowatorski sposób” – komentuje Adam Czarnecki, Specjalista ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu z Provident Polska.

Za projekt, we współpracy z działem CSR Provident, odpowiada BrainJuice Group. Do tej pory zakres prac obejmował przygotowanie i wdrożenie serwisu www oraz animacji podsumowującej działalność dobroczynną Providenta. Agencja została zaangażowana do realizacji poprzez rozszerzenie trwającej obsługi.

Provident prowadzi działania CSR w czterech zdefiniowanych obszarach: Pracownicy i Doradcy klienta, Rynek i Klient, Społeczności Lokalne i Środowisko Naturalne. Szeroko zakrojona komunikacja jest częścią strategii budowania relacji we wszystkich grupach interesariuszy marki. Wdrożone działania to m.in. raporty, programy edukacyjne czy sponsoring.

BrainJuice Group