Bumerang czyli Zasady Profesjonalnej Obsługi Klienta w sieci Domu Finansowego QS

Projekt „Bumerang” wystartował w pierwszej połowie roku 2008. Jego celem było stworzenie standardów i zasad profesjonalnej obsługi Klienta w sieci sprzedaży agencyjnej Domu Finansowego QS.

– „Dlaczego „Bumerang”?; dlatego, że głównym celem, który przyświecał wdrożeniu tego projektu było to, aby nasz Klient do nas – po prostu – wracał; i polecał swoim znajomym oraz rodzinie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że standardy obsługi klienta to zjawisko oczywiste i od dawna funkcjonujące w wielu instytucjach, również finansowych, np. w bankach. Jednak w przypadku sieci agencyjnych współpracujących z centralą na znacznie luźniejszych zasadach niż np. oddziały własne banków, opracowanie i wdrożenie tego typu zasad nie jest już tak oczywiste i stanowi dużo większe wyzwanie.” – mówi Justyna Świerzyńska, Dyrektor Pionu Marketingu i Rozwoju DF QS.

„Bumerang” to nic innego, jak zebrane w jednym miejscu najlepsze przykłady obsługi Klienta, które stosują Agencje DF QS w całej Polsce. Dzięki nim Klient powinien być profesjonalnie obsłużony i – w efekcie – zadowolony z kontaktu z Agentem Multiki lub QS Kredytu.

„Bumerang jest wspólnym dziełem centrali Domu Finansowego QS oraz firmy consultingowej Westhill, ale przede wszystkim Partnerów DF QS współpracujących w ramach marki Multika i QS Kredyt. To oni mieli największy udział w opracowaniu Zasad Profesjonalnej Obsługi Klienta. Nasze relacje z siecią agencyjną opierają się na zasadzie partnerstwa, a nie odgórnych wytycznych, dlatego tak ważne było, aby zachęcić naszych Agentów do współtworzenia tego projektu. Jestem pewien, że już niebawem wszyscy razem odczujemy pozytywne skutki projektu „Bumerang” w postaci zwiększonego zadowolenia naszych Klientów, co przekuje się z czasem na zwiększoną liczbę odwiedzin Klientów w Agencjach DF QS.” – mówi Wojciech Dworakowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Członek Zarządu DF QS.

Efektem prac nad projektem jest podręcznik „Bumerang” zawierający wszystkie przydatne zasady, wskazówki i najlepsze praktyki zachowania się w relacji z Klientem. Podręcznik będzie dystrybuowany wśród wszystkich biur DF QS w ciągu najbliższych 2-3 tygodni. W ślad za dystrybucją podręcznika ruszą szkolenia prowadzone przez trenerów regionalnych DF QS.