Business Communications Associates S.A. wprowadza międzynarodowy system zarządzania jakością ISO

Wprowadzenie międzynarodowych systemów zarządzania jakością stanie się kolejną cechą wyróżniającą BCA S.A. na tle innych agencji. ?Atutem naszej firmy od zawsze były wysokie standardy obsługi klienta i rygorystyczne podejście do jakości oferowanych usług. Uzyskanie certyfikatu ISO będzie jedynie formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Wdrożenie certyfikowanego systemu zarządzania jakością utwierdzi także naszych aktualnych i przyszłych klientów o najwyższym poziomie usług świadczonych przez naszą agencję” – mówi Barbara Kwiecień, Prezes Zarządu BCA S.A. Prace nad wdrożeniem systemu zarządzania jakością ISO 9001 trwają od trzech miesięcy, zakończą się audytem certyfikacyjnym przeprowadzonym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, z którym BCA podpisało umowę.

Wprowadzenie standardów zarządzania jakością powoduje niewątpliwe korzyści, w tym przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta. Mimo to, na wdrażanie takiej procedury według dostępnych oficjalnie informacji nie zdecydowała się jeszcze – poza BCA S.A. – żadna z krajowych agencji. Polski rynek usług Public Relations jako jeden z niewielu w Europie cechuje się brakiem zjawiska certyfikacji.

BCA S.A. powstała w 1998 roku i należy do grona wiodących polskich firm PR. Według rankingu prowadzonego przez Warsaw Business Journal firma systematycznie znajduje się w pierwszej dziesiątce pod względem przychodów ze sprzedaży. BCA S.A. jest też najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce. Oprócz dwóch nagród zdobytych w konkursie działań PR ?Medium”, BCA jest wciąż jedyną polską firmą, która została uhonorowana aż trzema najwyższymi na świecie wyróżnieniami branży public relations – Golden World Award. Od marca 2000 r. BCA jest członkiem Edelman PR – największej niezależnej agencji sieciowej branży public relations na świecie. Agencja jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations.

ISO jest organizacją zajmującą się ustanawianiem międzynarodowych standardów technologicznych i handlowych. Sama nazwa to skrót od International Organization for Standarization. ISO 9001 obejmuje wszystkie procesy realizacyjne w firmie.