Wprowadzenie międzynarodowych systemów zarządzania jakością stanie się kolejną cechą wyróżniającą BCA S.A. na tle innych agencji. ?Atutem naszej firmy od zawsze były wysokie standardy obsługi klienta i rygorystyczne podejście do jakości oferowanych usług. Uzyskanie certyfikatu ISO będzie jedynie formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Wdrożenie certyfikowanego systemu zarządzania jakością utwierdzi także naszych aktualnych i przyszłych klientów o najwyższym poziomie usług świadczonych przez naszą agencję” – mówi Barbara Kwiecień, Prezes Zarządu BCA S.A. Prace nad wdrożeniem systemu zarządzania jakością ISO 9001 trwają od trzech miesięcy, zakończą się audytem certyfikacyjnym przeprowadzonym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, z którym BCA podpisało umowę.
Wprowadzenie standardów zarządzania jakością powoduje niewątpliwe korzyści, w tym przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta. Mimo to, na wdrażanie takiej procedury według dostępnych oficjalnie informacji nie zdecydowała się jeszcze – poza BCA S.A. – żadna z krajowych agencji. Polski rynek usług Public Relations jako jeden z niewielu w Europie cechuje się brakiem zjawiska certyfikacji.
BCA S.A. powstała w 1998 roku i należy do grona wiodących polskich firm PR. Według rankingu prowadzonego przez Warsaw Business Journal firma systematycznie znajduje się w pierwszej dziesiątce pod względem przychodów ze sprzedaży. BCA S.A. jest też najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce. Oprócz dwóch nagród zdobytych w konkursie działań PR ?Medium”, BCA jest wciąż jedyną polską firmą, która została uhonorowana aż trzema najwyższymi na świecie wyróżnieniami branży public relations – Golden World Award. Od marca 2000 r. BCA jest członkiem Edelman PR – największej niezależnej agencji sieciowej branży public relations na świecie. Agencja jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations.
ISO jest organizacją zajmującą się ustanawianiem międzynarodowych standardów technologicznych i handlowych. Sama nazwa to skrót od International Organization for Standarization. ISO 9001 obejmuje wszystkie procesy realizacyjne w firmie.