Call center FreecoNet w Centrali Kart Kredytowych

To działające od niedawna rozwiązanie opiera się na nowoczesnym systemie call center od FreecoNet – platformy telekomunikacyjnej dla użytkowników indywidualnych oraz MSP.

„Wiedzieliśmy, że pomysł stworzenia jednego ogólnopolskiego centrum pomagającego zastrzec karty płatnicze będzie przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Każdego dnia przekonują się o tym kolejne dzwoniące do nas osoby. Zapamiętanie tylko jednego, czterocyfrowego numeru – 9584 – jest bardzo łatwe i użyteczne, bo przecież każdemu posiadaczowi karty może się przydarzyć konieczność jej szybkiego zablokowania” – mówi Grzegorz Głowacki, Prezes Centrali Kart Kredytowych.

Dotychczas zastrzeżenie zgubionej czy skradzionej karty płatniczej wiązało się z koniecznością zapamiętania długiego numeru telefonu jej wydawcy lub własnego banku. Niemal każdy z nas ma tak naprawdę kilka kart, więc aby czuć się bezpiecznie, powinniśmy znać kilka różnych numerów. Dzięki pomysłowości twórców Centrali, bez względu na to, jakiego banku jest się klientem, wystarczy zadzwonić pod 9584 – numer CKK. Po podaniu nazwy banku lub wydawcy karty, konsultant Centrali przekieruje połączenie do właściwej jednostki w celu natychmiastowego zastrzeżenia utraconej karty. Całe to rozwiązanie od strony technologicznej bazuje na hostowanym systemie obsługi klienta call center, wdrożonym przez Datera SA.

„Przy tworzeniu Centrali Kart Kredytowych, dużym wyzwaniem dla nas było znalezienie takiego rozwiązania, które zapewni sprawną obsługę dzwoniących osób i pracę konsultantów. Jedynie usługa call center od FreecoNet spełniła nasze wymagania i dlatego postanowiliśmy ją zaadoptować do naszego biznesowego pomysłu. Nie musieliśmy zajmować się technologią – FreecoNet „od ręki” dostarczył nam gotowe rozwiązanie. Ponieważ jest to system hostowany, nie musieliśmy też inwestować kilkunastu czy kilkudziesięciu tysięcy złotych w infrastrukturę” – dodaje Grzegorz Głowacki.

Hostowany system call center FreecoNet to uniwersalne rozwiązanie pozwalające na stworzenie profesjonalnego działu służącego do masowego kontaktu telefonicznego z klientami. Zaawansowanie technologiczne usługi pozwala na zaimplementowanie jej do zarządzania pracą od kilku do nawet kilkudziesięciu konsultantów, bez konieczności ponoszenia znacznych kosztów inwestycyjnych.