CAM Media dla Poczty Polskiej– promocja nowoczesnych paczek pocztowych

Ruszyła intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej, która potrwa do końca 2010 roku. Promocja paczki pocztowej obejmuje telewizję, internet oraz działania promocyjne w sieci placówek pocztowych.

Poczta Polska rozpoczęła kampanię promocyjną nowoczesnych usług paczkowych, a wśród nich usługi śledzenia przesyłek on-line oraz E-PRZESYŁKI. E-PRZESYŁKA od standardowej przesyłki różni się tym, że informację o nadejściu przesyłki klient dostaje sms-em albo pocztą elektroniczną i odbiera ją w wybranej placówce pocztowej.                              

Celem nowej kampanii jest wsparcie promocyjne nowej oferty usług paczkowych oraz wzmocnienie nowoczesnego wizerunku Poczty Polskiej. Kampania promocyjna obejmuje takie kanały jak:

• Telewizja: stacje TVP, Polsat, TVN, Discovery oraz At Media

• Internet: m.in. www.paczkapocztowa.pl, strony e-commerce (m.in. allegro.pl, ceneo.pl,nokaut.pl)

• Działania out-of-home: materiały BTL dla sieci placówek pocztowych

Kampania promocyjna całego pakietu paczek pocztowych pokazuje, że w Poczcie Polskiej zachodzą duże zmiany – firma zdobywa klientów robiących zakupy w sieci. Poczta Polska w listopadzie weszła ze swoją E-PRZESYŁKĄ do serwisu Allegro. Usługa ta jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już ponad 1200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.

Źródło: