Ruszyła intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej, która potrwa do końca 2010 roku. Promocja paczki pocztowej obejmuje telewizję, internet oraz działania promocyjne w sieci placówek pocztowych.
Poczta Polska rozpoczęła kampanię promocyjną nowoczesnych usług paczkowych, a wśród nich usługi śledzenia przesyłek on-line oraz E-PRZESYŁKI. E-PRZESYŁKA od standardowej przesyłki różni się tym, że informację o nadejściu przesyłki klient dostaje sms-em albo pocztą elektroniczną i odbiera ją w wybranej placówce pocztowej.
Celem nowej kampanii jest wsparcie promocyjne nowej oferty usług paczkowych oraz wzmocnienie nowoczesnego wizerunku Poczty Polskiej. Kampania promocyjna obejmuje takie kanały jak:
• Telewizja: stacje TVP, Polsat, TVN, Discovery oraz At Media
• Internet: m.in. www.paczkapocztowa.pl, strony e-commerce (m.in. allegro.pl, ceneo.pl,nokaut.pl)
• Działania out-of-home: materiały BTL dla sieci placówek pocztowych
Kampania promocyjna całego pakietu paczek pocztowych pokazuje, że w Poczcie Polskiej zachodzą duże zmiany – firma zdobywa klientów robiących zakupy w sieci. Poczta Polska w listopadzie weszła ze swoją E-PRZESYŁKĄ do serwisu Allegro. Usługa ta jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już ponad 1200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.
Źródło: