Ciszewski PR dla Domu Maklerskiego BZ WBK

Zespół PR Finansowego Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za przygotowanie polityki informacyjnej dla DM BZ WBK. Jest to drugi projekt realizowany przez agencję Ciszewski Public Relations dla DM BZ WBK. W grudniu 2007 roku agencja wspierała wprowadzenie na rynek usługi „Inwestor Mobile”.

Dom Maklerski BZ WBK to jeden z liderów rynku usług brokerskich. W 2007 roku otrzymał najwyższe oceny w rankingach opublikowanych przez Parkiet oraz Forbes. O zwycięstwie w tych rankingach zdecydowały odpowiednio: wysoka jakość platformy internetowej, zaufanie, profesjonalizm, jakość obsługi, oferta oraz analizy i rekomendacje.

„W połowie 2007 roku zdecydowaliśmy się na budowę wyspecjalizowanego działu PR dedykowanego obsłudze Klientów z branży finansowej. Dynamiczny wzrost wyników finansowych tego działu, który obserwujemy już od początku tego roku. Możliwość współpracy z tak renomowanymi instytucjami, jak Dom Maklerski BZ WBK to tylko jedna z korzyści będących efektem ubiegłorocznych decyzji” – podkreśla Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations.