Zespół PR Finansowego Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za przygotowanie polityki informacyjnej dla DM BZ WBK. Jest to drugi projekt realizowany przez agencję Ciszewski Public Relations dla DM BZ WBK. W grudniu 2007 roku agencja wspierała wprowadzenie na rynek usługi „Inwestor Mobile”.
Dom Maklerski BZ WBK to jeden z liderów rynku usług brokerskich. W 2007 roku otrzymał najwyższe oceny w rankingach opublikowanych przez Parkiet oraz Forbes. O zwycięstwie w tych rankingach zdecydowały odpowiednio: wysoka jakość platformy internetowej, zaufanie, profesjonalizm, jakość obsługi, oferta oraz analizy i rekomendacje.
„W połowie 2007 roku zdecydowaliśmy się na budowę wyspecjalizowanego działu PR dedykowanego obsłudze Klientów z branży finansowej. Dynamiczny wzrost wyników finansowych tego działu, który obserwujemy już od początku tego roku. Możliwość współpracy z tak renomowanymi instytucjami, jak Dom Maklerski BZ WBK to tylko jedna z korzyści będących efektem ubiegłorocznych decyzji” – podkreśla Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations.