Citi Handlowy stawia na lokalnych partnerów hipotecznych

Kilka miesięcy temu Citi Handlowy jako pierwszy bank na polskim rynku otworzył Partnerski Program Zysków dla niezależnych sprzedawców kredytów hipotecznych. Dzisiaj uczestniczy w nim już ponad 300 właścicieli agencji nieruchomości, małych firm deweloperskich i pośredników finansowych w całej Polsce.

Ponad 300 lokalnych partnerów, którzy przyłączyli się do Partnerskiego Programu Zysków, to dla nas ogromny sukces. Po pierwsze, wskazuje jak szybko udało nam się zdobyć zaufanie nowych partnerów. Po drugie, stanowi o atrakcyjności naszej oferty kredytów hipotecznych. I wreszcie, udało nam się zbudować taki program lojalnościowy, który daje naszym partnerom realne korzyści. Dlatego też teraz wzbogacamy nasz program o system rekomendacji „Poleć nowego Partnera”, w którym dodatkowo nagradzać będziemy tych partnerów, którzy polecą nas dalej, tłumaczy Katarzyna Przybyła, dyrektor Biura Produktów Hipotecznych.
 

Program „Poleć nowego Partnera” to program rekomendacji, w którym bank nagradza tak polecającego jak i polecanego partnera. Każda rekomendacja przynosi partnerom atrakcyjne nagrody i dodatkowe punkty lojalnosciowe. To pierwszy tego typu program, który zakłada nagrodzenie nie tylko strony rekomendującej, ale także nowego partnera Programu.
 

Udział w programie gwarantuje partnerom oprócz możliwości zdobywania punktów lojalnościowych i wymiany ich na nagrody, wsparcie marketingowe oraz możliwość uczestniczenia w Dniach Hipoteki organizowanych w oddziałach w całej Polsce. Bank włącza także swoich partnerów w tworzenie i modelowanie oferty kredytów hipotecznych Citi Handlowy zapraszając do udziału w ankietach i ewaluacji usług i produktów Citi Handlowy.

Źródło: Citi Handlowy