Citi Handlowy wprowadza do oddziałów telewizję TVN CNBC Biznes

Citi Handlowy wprowadza do oddziałów detalicznych telewizję TVN CNBC Biznes, która emitowana będzie na nośnikach plazmowych (POS TV). Dotychczas, banki wykorzystywały monitory POS TV głównie do emisji reklam oraz spotów promocyjnych.

– TVN CNBC Biznes jest praktyczną telewizją o zarabianiu pieniędzy, powinna więc towarzyszyć widzom wszędzie, gdzie myślą o swoich interesach, także podczas wizyty w banku. Pojawienie się naszej stacji w oddziałach Citi Handlowy jest kolejnym z wielu działań, które podjęliśmy by być bliżej naszych widzów. Cieszymy się, że uznana międzynarodowa instytucja finansowa zdecydowała się dostarczyć nasz sygnał swoim klientom – powiedział Roman Młodkowski, Dyrektor Programowy TVN CNBC Biznes.

– Citi Handlowy jest jednym z liderów na rynku usług private banking w Polsce, a to zobowiązuje. Chcemy, aby nasi klienci odwiedzając oddział mieli dostęp do najnowszych rozwiązań finansowych i najbardziej aktualnych informacji biznesowych. Chcemy być nie tylko doradcą, ale także najlepszym źródłem biznesowej informacji. Nie mamy też wątpliwości, że wiadomości biznesowe będą inspirować zarówno naszych klientów jak i doradców – tłumaczy Beata Majewska, Dyrektor Sprzedaży w Citi Handlowy na Polskę Południową.

Dzięki nowemu rozwiązaniu, klienci odwiedzający oddział będą mogli śledzić notowania indeksów GPW w Warszawie i giełd zagranicznych oraz obejrzeć bieżące serwisy ekonomiczne i zapoznać się z komentarzami uznanych analityków i ekspertów.

Z telewizją TVN CNBC Biznes bank tworzy w oddziałach atmosferę nowoczesności i dynamizmu. Poprzez bankową telewizję Citi Handlowy podkreśla swoją nowoczesność oraz otwartość na potrzeby klientów. – Wizerunek banku budowany jest właśnie podczas wizyty w oddziale. To doświadczenia klienta w kontaktach z bankiem są istotą wartości marki. Dlatego hasło „klient na pierwszym miejscu” jest kluczem dla wszystkich naszych działań. Teraz jako jedni z pierwszych w Polsce ruszamy z telewizją biznesową w oddziałach detalicznych, nie ustajemy jednak w wysiłkach i pracujemy nad kolejnymi projektami, które mogą się okazać pionierskie – dodaje Beata Majewska.

Pierwsze nośniki plazmowe z TVN CNBC Biznes zobaczyć już można w wybranych oddziałach w Krakowie, Katowicach i w Warszawie.