Citi wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm

Bank Citi Handlowy wprowadził dla lokalnych klientów korporacyjnych program Emerging Market Champions. Program zapewnia wsparcie i usługi finansowe niezbędne przy realizacji ekspansji zagranicznej na globalnych rynkach.

Ta inicjatywa grupy Citi obejmuje wybrane kraje na całym świecie. Kryterium decydującym jest potencjał wzrostowy i dobra kondycja gospodarki danego państwa.

Jak powiedział Robert Snell, Dyrektor Zarządzający sektorem klientów międzynarodowych w grupie Citi podczas spotkania z klientami banku: „Od lat wspieramy globalne marki w budowie ich silnej pozycji na polskim rynku i w tym obszarze jesteśmy liderem. Systematyczny rozwój polskiej gospodarki oraz rosnąca liczba lokalnych firm inwestujących zagranicą pozwala nam objąć polskie przedsiębiorstwa programem „Emerging Market Champions”. Oznacza to, że już dzisiaj polskie firmy rozważające ekspansję poza granicami kraju mogą skorzystać z wsparcia naszej globalnej sieci i usług finansowych.”

Citi Handlowy jest liderem rynku bankowości korporacyjnej. Bank obsługuje ponad połowę firm z tegorocznego zestawienia Listy 500 największych polskich przedsiębiorstw, a w przypadku TOP 100 – ten odsetek wzrasta do 75%. Jednym z obszarów specjalizacji Citi Handlowego jest obsługa i wsparcie międzynarodowych firm inwestujących w Polsce. Innym atutem w ofercie banku jest dostęp do finansowania przez unikalną bankowość inwestycyjną opartą na trzech filarach – która łączy wiodącą pozycję Banku Handlowego w obszarze bankowości korporacyjnej, Dom Maklerski Banku Handlowego- numer jeden na rynku akcji oraz know-how globalnego lidera grupy Citi.

 

Źródło: Citi Handlowy