Colibri wprowadza aktualizacje do narzędzia monitorowania działań marketingowych

Colibri wprowadza aktualizacje obejmujące efektywniejszy pomiar ROI z działań marketingu online. Colibri jest narzędziem do monitorowania działań marketingowych w wyszukiwarkach, zwłaszcza zwrotu z inwestycji SEO i kampanii marketingowych.

Colibri śledzi również pozycję witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach, sugeruje konkurentów, monitoruje backlinki i ma wiele innych przydatnych funkcji, które pomagają mierzyć ROI z Kampanii SEO.

Aktualizacje zostaną wprowadzone 21.12.12 i będą obejmować:

– Pomiary konwersji

– Statystyki z ruchu oraz z konwersji na stronie

– Ponad 70% wzrost prędkości działania aplikacji

– Ulepszone możliwości zarządzania wieloma stronami jednocześnie

– Wyszukiwanie oraz filtrowanie słów kluczowych

– Ulepszony design na iPada

– Lepsze raporty dla planów enterprise (white label)

Obok wielu innych funkcji Colibri pozwala na:

– Monitorowanie pozycji strony na dane słowa kluczowe w ponad 150 wyszukiwarkach

– Wyszukiwanie najlepszych słów kluczowych dla Twojego biznesu

– Monitorowanie kto linkuje do Twojej strony

– Mierzenie ruchu z wyszukiwarek

– Prognozowanie kosztów kampanii Adwords

– Znajdowanie oraz monitorowania konkurencji jak tylko się pojawi.

Narzędzie Colibri jest dostępne w polskiej, niemieckiej oraz angielskiej wersji językowej. Niebawem zostanie przetłumaczone również na inne języki.

colibritool.com