Colibri wprowadza aktualizacje obejmujące efektywniejszy pomiar ROI z działań marketingu online. Colibri jest narzędziem do monitorowania działań marketingowych w wyszukiwarkach, zwłaszcza zwrotu z inwestycji SEO i kampanii marketingowych.
Colibri śledzi również pozycję witryny na wybrane słowa kluczowe w wyszukiwarkach, sugeruje konkurentów, monitoruje backlinki i ma wiele innych przydatnych funkcji, które pomagają mierzyć ROI z Kampanii SEO.
Aktualizacje zostaną wprowadzone 21.12.12 i będą obejmować:
– Pomiary konwersji
– Statystyki z ruchu oraz z konwersji na stronie
– Ponad 70% wzrost prędkości działania aplikacji
– Ulepszone możliwości zarządzania wieloma stronami jednocześnie
– Wyszukiwanie oraz filtrowanie słów kluczowych
– Ulepszony design na iPada
– Lepsze raporty dla planów enterprise (white label)
Obok wielu innych funkcji Colibri pozwala na:
– Monitorowanie pozycji strony na dane słowa kluczowe w ponad 150 wyszukiwarkach
– Wyszukiwanie najlepszych słów kluczowych dla Twojego biznesu
– Monitorowanie kto linkuje do Twojej strony
– Mierzenie ruchu z wyszukiwarek
– Prognozowanie kosztów kampanii Adwords
– Znajdowanie oraz monitorowania konkurencji jak tylko się pojawi.
Narzędzie Colibri jest dostępne w polskiej, niemieckiej oraz angielskiej wersji językowej. Niebawem zostanie przetłumaczone również na inne języki.
colibritool.com
