Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu faktoringowego Comarch w Banku BGŻ. Rozwiązanie umożliwiło integrację procesu faktoringowego z systemem księgowym banku, co przyczyniło się do znacznego przyśpieszenia procesowania transakcji faktoringowych.
Nowe rozwiązanie zapewnia Bankowi BGŻ wsparcie realizacji wzrostu obrotów i wyników sprzedaży. Dzięki nowemu systemowi faktoringowemu, Bank BGŻ jest w stanie łatwiej pozyskiwać nowych klientów oraz rozwijać ofertę produktową.
– Dzięki wdrożeniu w Banku BGŻ Comarch Factoring znacznie skróciliśmy i uprościlismy zarówno proces dyskonta, jak i zarządzania wierzytelnościami. Zdecydowanie wzrosła konkurencyjność naszej oferty, poprawiła się dostępność produktu oraz jakość obsługi, co zostało docenione przez Klientów i wpłynęło na dalszą aktywizację sprzedaży faktoringu w naszym banku BGŻ – mówi Maciej Radzki, zastępca dyrektora Departamentu Produktów i Usług Banku BGŻ. – Przewidujemy dalszy wzrost sprzedaży i obrotów – dodaje Maciej Radzki.
Rozwiązanie Comarch Factoring ma za zadanie wspomagać pracowników faktorów w obsłudze czynności związanych z realizacją faktoringu.
– Wdrożenie w Banku BGŻ znacznie skraca proces obsługi transakcji faktoringowych oraz automatyzuje szereg procesów biznesowych skupionych wokół faktoringu. Takie podejście pozwala pracownikom redukować koszty operacyjne, a tym samym bardziej skupiać się na klientach Banku oraz na udoskonalaniu oferty produktowej – mówi Krystian Suchodolski, Business Solution Manager, Comarch SA.
System Comarch Factoring może być zintegrowany z innymi portalami webowymi autorstwa Comarch SA zarówno dla faktoranta oraz dłużnika, jak i portalami innych producentów. Zaletą rozwiązania jest łatwy dostęp użytkownika do systemu przy pomocy przeglądarki WWW oraz brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników.
Źródło: Comarch