Concerto – nowa bankowość osobista w Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął promocję Programu Concerto – Nowej Bankowości Osobistej dla zamożnych klientów. Ofertę promuje lokata Concerto Duo oprocentowana na 10%, konto osobiste Ekstrakonto Concerto 7% oraz…koncerty.

Nowa Bankowość Osobista – Program Concerto to oferta skierowana do klientów spełniających kryterium 7 tys. wpływów na rachunek lub 200 tys. aktywów. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa w prasie, internecie oraz w placówkach banku w całej Polsce.

– Ponad pół roku trwały w Kredyt Banku prace nad wdrożeniem unikalnej na rynku polskim oferty skierowanej do klientów zamożnych. Dzisiaj możemy śmiało powiedzieć, że mamy jedną z najlepszych propozycji z pełną gamą atrakcyjnych produktów dla tego segmentu klientów. Każdy klient ma również opiekę indywidualnego doradcy. Jednak to nie wszystko. Nasza oferta wyróżnia się na rynku dodatkową, znaczącą korzyścią. To bezpłatne zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia muzyczne pod patronatem jednego z największych znawców muzyki Wojciecha Manna. W tym kwartale mamy dla naszych nowych i obecnych klientów podwójne zaproszenia na ponad 20 koncertów w całej Polsce. – powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu Kredyt Banku.

Połączenie Programu Concerto z ważnymi wydarzeniami muzycznymi to unikalne rozwiązanie na rynku bankowym. Kredyt Bank chce, aby oferta wyróżniała się nie tylko wysoką jakością, ale także dodatkowymi, nie finansowymi korzyściami dla klientów. Dlatego tworzy świat Concerto, do którego zaprasza biletami na najlepsze koncerty i wydarzenia muzyczne w Polsce tego roku.

Każdy zamożny klient, który założy Ekstrakonto Concerto i lokatę Concerto Duo (lokata łączona z inwestycją) otrzyma dwuosobowe zaproszenie na wybrany koncert z listy dostępnej w placówkach.

– Dotychczas Kredyt Bank nie był kojarzony z produktami dla klientów zamożnych. Nowy Program Concerto został stworzony w oparciu o naszą strategię, która zakłada zainteresowanie tym rynkiem. Liczymy, że dotrzemy z ofertą do młodego, zamożnego klienta o szczególnych wymaganiach. Na podstawie danych GUS szacujemy potencjał rynku na ok. 1,3 mln osób z perspektywą 10% wzrostu rocznie.– powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu Kredyt Banku.

Program Concerto Kredyt Banku to unikalne, bezpłatne Ekstrakonto Concerto 7% do 5 tys. zł, Lokata Concerto Duo oprocentowana na 10% dla kupujących produkty inwestycyjne, w tym z ochroną kapitału, a także konto oszczędnościowe Concerto z wysokim oprocentowaniem, lokaty terminowe, w tym negocjowane, kredyt gotówkowy Concerto z obniżonym oprocentowaniem.

Klienci mają także do dyspozycji prestiżowe karty kredytowe MasterCard Platinum, World MasterCard lub Visa Gold z programami rabatowymi, Concierge, ubezpieczeniami podróżnymi czy przedłużającymi gwarancję zakupionych towarów aż o 2 lata.

Bezpłatne Ekstrakonto Concerto jest oprocentowane na 7% do salda 5 000 zł, zawiera pakiet darmowych usług – debetową kartę Visa Concerto, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, przelewy w placówkach, przez internet i telefon.

Lokata Concerto Duo to oferta polegająca na połączeniu lokaty terminowej z bardzo wysokim oprocentowaniem 10 % z jednoczesnym zakupem produktu inwestycyjnego oferowany przez nas w subskrypcji – taki jak obecnie KBC Point Capped 1 (subskrypcja 27.12.2011 – 10.02.2012) czy WARTA Gold Profit (subskrypcja 02.01– 28.02). Lokatę można założyć na 3 lub 6 miesięcy, minimalna kwota inwestycji  to 10 tys. zł (max. 25% lokata, 75% produkt inwestycyjny).

Kredyt Gotówkowy Concerto dostępny dla klientów z oprocentowaniem już od 10,99 % natomiast kredyt celowy Concerto- od 9,99%

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa. Całostronicowe reklamy ukażą się w okresie 23.01-4.02 w tytułach dopasowanych do grupy klientów affluent: Puls Biznesu, Polityka, Forbes, Rzeczpospolita, Harvard Business Review.

Ponadto zaplanowano kampanię bannerową na TVN CNB.pl, tvn24.pl, money.pl, gazeta.pl.

Reklamy pojawia się także na witrynach w prawie 400 placówkach Kredyt Banku.

Kreację przygotował Just, media zakupił Starcom.

Źródło: Kredyt Bank