Concordia promowała ubezpieczenia na Agro Show

XII Międzynarodowa Wystawa Rolnicza Agro Show 2010 w Bednarach pod Poznaniem, to największa międzynarodowa impreza rolnicza w Polsce i jedna z największych w Europie. W gronie tegorocznych wystawców znalazła się Concordia.

Agro Show to nie tylko prezentacja najnowszych maszyn i urządzeń, nasion, nawozów, ale także pełnej oferty usług dla rolnictwa. Jesień do doskonała pora, szczególnie dla rolników, by pomyśleć o ubezpieczeniach nie tylko upraw i sprzętów, ale także majątku i życia. Stoisko Concordii, na którym na odwiedzających czekali eksperci, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Od kilku lat prowadzimy akcje prewencyjne, mające pokazać, że trzeba być mądrym przed szkodą i ochronić  swoje mienie, zdrowie i życie, zanim wydarzy się wypadek – mówi Katarzyna Jankowska kierownik projektu marketing Concordii. – Tak też było w tym roku podczas Wystawy Agro Show, gdzie nie tylko prezentowaliśmy swoją ofertę, ale także pokazywaliśmy zagrożenia i sposoby, jak się przed nimi zabezpieczyć.

W ofercie Concordii znajdują się nowoczesne i kompleksowe ubezpieczenia dla rolników pod nazwą Agro Ekspert, a naczelnym hasłem jest zdanie „Mądry Polak przed szkodą“. Wpisując się w tą myśl, towarzystwo dwa miesiące temu  rozpoczęło akcję  Bezpieczne Gospodarstwo uświadamiającą  swoim klientom, jak poważnym zagrożeniem jest ogień. Jednocześnie przekazała im sprzęt, który pomoże opanować pożar w zarodku. Jak się bowiem okazuje, niewiele gospodarstw rolnych ma na wyposażeniu dużą gaśnicę, a często to właśnie  jej użycie ogranicza straty do minimum i zapobiega rozprzestrzenieniu się ognia. Podczas Agro Show eksperci objaśniali m.in., że zwykła gaśnica samochodowa nie jest w stanie ugasić ani pożaru kombajnu, ani traktora, czy tym bardziej ognia, który zajmie budynki gospodarstwa. W sumie do rąk rolników trafiło już od początku akcji około 400 gaśnic. Rozdawane były także, jako nagrody w konkursach organizowanych przez Concordię   podczas Agro Show.

Naszą rolą, jako ubezpieczyciela, jest nie tylko zapewniać bezpieczeństwo klientom, ale także edukować dorosłych i dzieci, tak by  pojęcie solidnie ubezpieczony nie było obce Polakom – tłumaczy Katarzyna Jankowska. – Dlatego też  podczas wystawy rozdawaliśmy  m.in. odblaski najmłodszym gościom naszego stoiska, tak by bezpieczniej mogły poruszać się po drogach i być z daleka widoczne, nawet podczas złych warunków atmosferycznych. Tłumaczyliśmy także, co to są ubezpieczenia i dlaczego, każda rodzina, nie tylko dorośli, powinna mieć polisę.

Źródło: Grupa Concordia