Czy polskie banki są społecznościowe

Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata – Facebook.com.


Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem SocialInteraction. […] Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?


Bezpłatny raport „Czy polskie banki są społecznościowe?” zawiera m.in.:

Pobierz bezpłatny White Paper wypełniając poniższy formularz: http://outbox.pl/czy_polskie_banki_sa_spolecznosciowe.php


Patroni medialni: Miesięcznik Bank, aleBank.pl, Bankier.pl, Internet Standard, prnews.pl.