Akcje marketingowe odbywają się w wybranych placówkach db kredyt i mają na celu budowanie świadomości pojawienia się placówki w danym mieście, zainteresowanie ofertą db kredyt, zwiększenie sprzedaży oraz nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Akcję uświetnia obecność gwiazdy seriali oglądanych przez grupę docelową db kredyt – Piotra Skargi – bohatera m.in. „Pensjonatu pod Różą”, „Bulionerów”, „Samego Życia”, „Klanu” czy „W labiryncie”. Uczestnicy akcji mogą zrobić sobie zdjęcia z aktorem oraz otrzymać jego autograf. Zdjęcia w formie papierowej będzie można odebrać w Banku. W ramach dni otwartych odbywają się również konkursy z nagrodami, także pieniężnymi. Akcje marketingowe są wspierane przez animatorów, plakaty, hostessy, gadżety oraz obrandowany samochód jeżdżący po mieście i zapraszający do odwiedzenia placówki.
Akcja posiada również akcent charytatywny – każde pozostawienie przez uczestnika akcji karteczki z imieniem i numerem telefonu to dwa złote, które Bank przekazuje na cel charytatywny.