Akcje marketingowe odbywają się w wybranych placówkach db kredyt i mają na celu budowanie świadomości pojawienia się placówki w danym mieście, zainteresowanie ofertą db kredyt, zwiększenie sprzedaży oraz nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Akcję uświetnia obecność gwiazdy seriali oglądanych przez grupę docelową db kredyt – Piotra Skargi – bohatera m.in. „Pensjonatu pod Różą”, „Bulionerów”, „Samego Życia”, „Klanu” czy „W labiryncie”. Uczestnicy akcji mogą zrobić sobie zdjęcia z aktorem oraz otrzymać jego autograf. Zdjęcia w formie papierowej będzie można odebrać w Banku. W ramach dni otwartych odbywają się również konkursy z nagrodami, także pieniężnymi. Akcje marketingowe są wspierane przez animatorów, plakaty, hostessy, gadżety oraz obrandowany samochód jeżdżący po mieście i zapraszający do odwiedzenia placówki.
Akcja posiada również akcent charytatywny – każde pozostawienie przez uczestnika akcji karteczki z imieniem i numerem telefonu to dwa złote, które Bank przekazuje na cel charytatywny.
Tagi: db pbc
Sprawdź także:
04.10.2024 (17:21)
– informacja prasowa
Dla prawie połowy Polaków największym finansowym wyzwaniem tej jesieni są bieżące rachunki i opłaty
Wraz z początkiem września, dzieci wracają do szkoły, chwilę po nich studenci na uczelnie, a dorośli szykują się na …
04.10.2024 (17:18)
– informacja prasowa
Carrefour i MoneyGram rozszerzają współpracę na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce
Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom …
04.10.2024 (17:14)
– informacja prasowa
Fintech dla początkujących - umiejętności i zarobki
Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz …
04.10.2024 (17:12)
– informacja prasowa
Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych. Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności
W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze …
04.10.2024 (17:10)
– informacja prasowa
4 na 5 pracujących Polaków czuje się zaangażowana w swoją pracę
Ponad 80 proc. polskich pracowników przyznaje, że jest zaangażowana w swoją pracę, a połowa deklaruje, że ich firma …
04.10.2024 (17:09)
– informacja prasowa
Dla kobiet na stanowiskach kierowniczych różnorodność oznacza coś więcej niż tylko płeć
Polska odnotowuje coraz większy udział kobiet na stanowiskach kierowniczych, co stawia ją w czołówce krajów Unii …