Potwierdzają się nasze niedawne informacje o DB PBC. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, bank jest zainteresowany mocnym wejściem na rynek consumer finance. Co najważniejsze, chce tego dokonać jeszcze w tym roku. Tym samym konkurencja na rynku zwiększy się jeszcze bardziej, bo przecież oprócz tradycyjnych graczy, na tym rynku działa od niedawna Polbank EFG, czy Fortis Bank Polska. Obie instytucje mają duży apetyt na rozwój w tym segmencie rynku. Jak widać wszyscy dochodzą do podobnego wniosku – czas schylić się po dotychczas pomijanych przez banki klientów.Z niepotwierdzonych informacji, nowa strategia zakłada stworzenie do końca tego roku 40 placówek, wzorowanych na punktach obsługi eurobanku i mBanku. Jednym słowem w supermarketach będzie teraz tłoczniej. Mają to być 4 osobowe oddziały, 3 doradców i kierownik. Przygotowania idą pełną parą. W tym momencie na rynku mocno działa wynajęta firma headhunterska.Bank opracował już podstawowe produkty. Na początek będzie raczej skromnie – lokaty, pożyczki gotówkowe, oraz… karta kredytowa. Będzie ona skierowana do klienta masowego i jak na razie o jej prestiżowej wersji nic nie słychać. Nowa oferta zostanie pokazana światu w momencie startu całego projektu.Sam DB PBC nie zaprzecza, ale i nie potwierdza naszych rewelacji. Dostaliśmy informację, że bank nie komentuje pojawiających się informacji rynkowych. Czy zatem nasze rewelacje okażą się prawdziwe, dowiemy się zapewne już za kilka miesięcy. Swoją drogą to dość ciekawa zmiana. Do tej pory DB PBC był przecież traktowany jako instytucja wyjątkowo konserwatywna w przyznawaniu kredytów – stare straty jednak swoje robiły. Jak jednak widać DB w końcu zdecydował się zaatakować polski rynek. A, że w tym momencie można rosnąć jedynie w obszarze MSP, consumer finance i private banking, to łatwo zgadnąć, że za chwilę pojawi się jakaś lepsza oferta dla najmniejszych przedsiębiorców… Dla pozostałych dwóch jak widać bank już przygotował ofertę. Oj musi teraz DB zazdrościć Commerzowi…