Potwierdzają się nasze niedawne informacje o DB PBC. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, bank jest zainteresowany mocnym wejściem na rynek consumer finance. Co najważniejsze, chce tego dokonać jeszcze w tym roku. Tym samym konkurencja na rynku zwiększy się jeszcze bardziej, bo przecież oprócz tradycyjnych graczy, na tym rynku działa od niedawna Polbank EFG, czy Fortis Bank Polska. Obie instytucje mają duży apetyt na rozwój w tym segmencie rynku. Jak widać wszyscy dochodzą do podobnego wniosku – czas schylić się po dotychczas pomijanych przez banki klientów.Z niepotwierdzonych informacji, nowa strategia zakłada stworzenie do końca tego roku 40 placówek, wzorowanych na punktach obsługi eurobanku i mBanku. Jednym słowem w supermarketach będzie teraz tłoczniej. Mają to być 4 osobowe oddziały, 3 doradców i kierownik. Przygotowania idą pełną parą. W tym momencie na rynku mocno działa wynajęta firma headhunterska.Bank opracował już podstawowe produkty. Na początek będzie raczej skromnie – lokaty, pożyczki gotówkowe, oraz… karta kredytowa. Będzie ona skierowana do klienta masowego i jak na razie o jej prestiżowej wersji nic nie słychać. Nowa oferta zostanie pokazana światu w momencie startu całego projektu.Sam DB PBC nie zaprzecza, ale i nie potwierdza naszych rewelacji. Dostaliśmy informację, że bank nie komentuje pojawiających się informacji rynkowych. Czy zatem nasze rewelacje okażą się prawdziwe, dowiemy się zapewne już za kilka miesięcy. Swoją drogą to dość ciekawa zmiana. Do tej pory DB PBC był przecież traktowany jako instytucja wyjątkowo konserwatywna w przyznawaniu kredytów – stare straty jednak swoje robiły. Jak jednak widać DB w końcu zdecydował się zaatakować polski rynek. A, że w tym momencie można rosnąć jedynie w obszarze MSP, consumer finance i private banking, to łatwo zgadnąć, że za chwilę pojawi się jakaś lepsza oferta dla najmniejszych przedsiębiorców… Dla pozostałych dwóch jak widać bank już przygotował ofertę. Oj musi teraz DB zazdrościć Commerzowi…
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …