DB PBC wprowadza do oferty usługi assistance i Concierge

Usługi assistance i Concierge dostępne są w dwóch wersjach:

wersji podstawowej – dla posiadaczy kont Fokus i kont w ramach pakietu Inwestor, obejmującej pakiet pomocy technicznej i medycznej w domu oraz pakiet rezerwacyjno-organizacyjny „Concierge”,

wersji rozszerzonej – dla posiadaczy kont w ramach pakietu Status, obejmującej pakiet pomocy technicznej i medycznej w domu, pakiet rezerwacyjno-organizacyjny „Concierge” oraz pomoc w podróży samochodem.

Usługi w ramach pakietów assistance & Concierge dostępne są już od następnego dnia po otwarciu konta i dotyczą zakresu poniżej wyszczególnionych świadczeń na terenie Polski.

Zakresy świadczeń w ramach poszczególnych opcji:

pomoc techniczna i medyczna w domu

– pomoc techniczna w przypadku awarii lub zdarzenia losowego – interwencja hydraulika, ślusarza, glazurnika etc.

– pomoc interwencyjna w przypadku, gdy mieszkanie lub dom nie nadaje się do zamieszkania (zakwaterowanie w hotelu lub transport do osoby wyznaczonej)

– dozór mienia, gdy na skutek zdarzenia losowego konieczne jest zabezpieczenie mienia w miejscu zamieszkania

– transport mebli, gdy na skutek zdarzenia losowego konieczne jest zabezpieczenie mienia poza miejscem zamieszkania

– pomoc ślusarza w przypadku zatrzaśnięcia drzwi, zagubienia kluczy itp.

– pomoc w naprawie sprzętu RTV/AGD/komputerowego

– wizyta lekarza w razie nieszczęśliwego wypadku w miejscu zamieszkania

– transport do szpitala w razie choroby lub wypadku w miejscu zamieszkania

– pomoc po hospitalizacji trwającej powyżej 5 dni

– infolinia oferująca informacje m.in. z zakresu leków, postępowania w razie utraty karty bankowej i pomocy specjalistów (hydraulika, ślusarza itp.)

pakiet Concierge – organizacja i pomoc organizacyjna w zakresie usług:

– dostawy kwiatów, prezentów i zakupów

– organizacji opieki nad dziećmi

– dostarczenia lub rezerwacji biletów na wybrany koncert, mecz, spektakl, film

– rezerwacji w centrach biznesowych i konferencyjnych, w wybranej restauracji, klubie sportowym, stacji obsługi pojazdów, hotelu, biletów kolejowych, lotniczych i wycieczek

pomoc w podróży samochodem

– usprawnienie pojazdu na miejscu lub, gdy niemożliwe, holowanie do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi danej marki

– zakwaterowanie w hotelu lub wynajem pojazdu zastępczego, gdy naprawa ma trwać powyżej 12 godzin

– opiekę nad dziećmi kierowcy, gdy wskutek wypadku nie jest on w stanie zagwarantować im właściwej opieki

– dostarczenie paliwa w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw

– udzelenie informacji dotyczących stanu dróg, wyboru trasy, sieci autoryzowanych warsztatów