Usługi assistance i Concierge dostępne są w dwóch wersjach:
wersji podstawowej – dla posiadaczy kont Fokus i kont w ramach pakietu Inwestor, obejmującej pakiet pomocy technicznej i medycznej w domu oraz pakiet rezerwacyjno-organizacyjny „Concierge”,
wersji rozszerzonej – dla posiadaczy kont w ramach pakietu Status, obejmującej pakiet pomocy technicznej i medycznej w domu, pakiet rezerwacyjno-organizacyjny „Concierge” oraz pomoc w podróży samochodem.
Usługi w ramach pakietów assistance & Concierge dostępne są już od następnego dnia po otwarciu konta i dotyczą zakresu poniżej wyszczególnionych świadczeń na terenie Polski.
Zakresy świadczeń w ramach poszczególnych opcji:
pomoc techniczna i medyczna w domu
– pomoc techniczna w przypadku awarii lub zdarzenia losowego – interwencja hydraulika, ślusarza, glazurnika etc.
– pomoc interwencyjna w przypadku, gdy mieszkanie lub dom nie nadaje się do zamieszkania (zakwaterowanie w hotelu lub transport do osoby wyznaczonej)
– dozór mienia, gdy na skutek zdarzenia losowego konieczne jest zabezpieczenie mienia w miejscu zamieszkania
– transport mebli, gdy na skutek zdarzenia losowego konieczne jest zabezpieczenie mienia poza miejscem zamieszkania
– pomoc ślusarza w przypadku zatrzaśnięcia drzwi, zagubienia kluczy itp.
– pomoc w naprawie sprzętu RTV/AGD/komputerowego
– wizyta lekarza w razie nieszczęśliwego wypadku w miejscu zamieszkania
– transport do szpitala w razie choroby lub wypadku w miejscu zamieszkania
– pomoc po hospitalizacji trwającej powyżej 5 dni
– infolinia oferująca informacje m.in. z zakresu leków, postępowania w razie utraty karty bankowej i pomocy specjalistów (hydraulika, ślusarza itp.)
pakiet Concierge – organizacja i pomoc organizacyjna w zakresie usług:
– dostawy kwiatów, prezentów i zakupów
– organizacji opieki nad dziećmi
– dostarczenia lub rezerwacji biletów na wybrany koncert, mecz, spektakl, film
– rezerwacji w centrach biznesowych i konferencyjnych, w wybranej restauracji, klubie sportowym, stacji obsługi pojazdów, hotelu, biletów kolejowych, lotniczych i wycieczek
pomoc w podróży samochodem
– usprawnienie pojazdu na miejscu lub, gdy niemożliwe, holowanie do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi danej marki
– zakwaterowanie w hotelu lub wynajem pojazdu zastępczego, gdy naprawa ma trwać powyżej 12 godzin
– opiekę nad dziećmi kierowcy, gdy wskutek wypadku nie jest on w stanie zagwarantować im właściwej opieki
– dostarczenie paliwa w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw
– udzelenie informacji dotyczących stanu dróg, wyboru trasy, sieci autoryzowanych warsztatów