Na początku listopada do rąk wybranej grupy klientów banku BNP Paribas Fortis trafi pierwszy numer magazynu „BANKnotes”. Za projekt i realizację nowego pisma zewnętrznego banku odpowiedzialne jest wydawnictwo custom publishing Aude.
„BANKnotes” to elegancki kwartalnik przykuwający wwagę stonowaną, designerską makietą. – Layout „BANKnotes” nawiązuje do wysokopółkowych pism biznesowych, takich jak Business Harvard Review. Jestem przekonany, że wysmakowany styl pisma przypadnie czytelnikom do gustu – mówi Marcin Rutkowski, dyrektor kreatywny Aude. – Ważne jest również to, że layout jest spójny z koncepcją identyfikacji wizualnej BNP Paribas na całym świecie – podkreśla.
Czytelnicy kwartalnika w pierwszym numerze znajdą odpowiedzi na takie pytania jak: Dlaczego warto oszczędzać? Czy polska gospodarka oprze się skutkom globalnego kryzysu? Czy deficyt budżetowy będzie miał negatywny wpływ na rynek złotego i obligacji? Czy warto skorzystać z leasingu nieruchomości? Czy inwestycja w surowce może się opłacić?
W magazynie nie brak też tematów lżejszych, takich jak wywiad z fotografikiem Tomaszem Tomaszewskim, czy porad psychologa, który radzi, jak przestać odwlekać pracę i odnaleźć motywację do działania.
W magazynie zachowano odpowiednią proporcję między tematyką związaną bezpośrednio z życiem banku a kwestiami bardziej ogólnymi, lifestylowymi. Dlatego każdy, kto sięgnie po „BANKnotes”, powinien być usatysfakcjonowany.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA