„Masz Bank.” – w pozornie prostym stwierdzeniu drzemie kwintesencja nowej platformy komunikacji Volkswagen Bank direct. Zadanie jej opracowania i wdrożenia otrzymała agencja Diferente, z którą bank współpracuje na stałe.
„Klienci potrzebują „prostych” i skutecznych rozwiązań. W odpowiedzi otrzymują ofertę Volkswagen Bank direct: mobilną, nowoczesną, optymalnie skonfigurowaną, nawiązującą w swych atrybutach do marki Volkswagen. Przynależność do koncernu pozwala nam, bowiem na prezentowanie rozwiązań ofertowych z pogranicza świata samochodu VW.” – mówi Karolina Łempicka z Departamentu Marketingu banku.
„Komunikację naszej oferty oparliśmy na emocjach grupy docelowej, eksponując jednocześnie kluczowe wartości marki” – dodaje Łempicka.
„Projektowanie serii materiałów dla działań promocyjnych, jak również wizerunkowych rozpoczęliśmy od określenia podstawowych potrzeb oraz wymagań konsumentów. W wyniku tych działań powstały główne założenia strategiczne marki nawiązujące do wartości Grupy Volkswagen, a następnie nowa platforma komunikacji.” – relacjonuje Paweł Stankiewicz, dyrektor kreatywny agencji.
„Jest ona zestawieniem oferty banku z oczekiwaniami odbiorcy. Główne założenia kompozycyjne
to przede wszystkim prostota oraz ascetyczny układ elementów składających się na konstrukcję layoutów. Zilustrowanie codziennych czynności za pomocą nowoczesnej, eleganckiej fotografii
z dynamicznym ujęciem postaci.” – kontynuuje Stankiewicz.
Agencja przygotowała założenia strategiczne i wyznaczyła zasady komponowania layoutów oraz doboru zdjęć na wszystkich polach eksploatacji – ATL, BTL oraz internet.
Diferente działa od 2008 roku. Tworzy efektywną komunikację reklamową, m.in. dla Volkswagen Bank (submarki: Porsche Leasing, Audi Finance, Škoda Finance), Nokii, AXN, Stowarzyszenia Ptaki Polskie.
Diferente Brand Agency