Doro rozpoczęło współpracę z projektantem związanym z firmą Apple

„Kiedy kupowanie elektroniki użytkowej jest czymś oczywistym, rola wzornictwa stale rośnie. Thomas Meyerhöffer posiada dar przewidywania trendów, które pojawią się we wzornictwie. Dlatego nasze nowe produkty niewątpliwie zaskoczą wiele osób, a tego właśnie chcemy”, powiedział Rune Torbjörnsen, CEO Doro.

Pierwsze produkty jakie zaprojektuje dla Doro Thomas Meyerhöffer, będą obejmowały najnowszą serię Flexus. Dotychczasowa seria składająca się przede wszystkim z akcesoriów do telefonów komórkowych zostanie wzbogacona o jeszcze bardziej uniwersalne akcesoria do telefonów komórkowych i przenośnych urządzeń muzycznych oraz komputerów.

„Poprzednio projektowałem pojedyncze produkty dla dużych koncernów telekomunikacyjnych takich jak Sony Ericsson i Danger. Dlatego kiedy Doro zwróciło się do mnie z pytaniem, czy byłbym zainteresowany zaprojektowaniem całej serii produktów elektroniki użytkowej, pomyślałem, że brzmi to ekscytująco. Wiele czasu spędziłem na poszukiwaniu eleganckich rozwiązań, połączonych z nowoczesnym wzornictwem, ale jestem całkowicie usatysfakcjonowany rezultatem”, powiedział Thomas.

Pierwsze specjalnie zaprojektowane produkty Doro z serii Flexus pojawią się w sklepach pod koniec roku, a następnie oferta będzie sukcesywnie powiększana.

Kilka faktów z życia Thomasa Meyerhöffera:

• Urodził się i dorastał w Szwecji. Przez ostatnie 14 lat mieszkał w Kalifornii. Obecnie pracuje po obu stronach Atlantyku.

• Prowadzi “Meyehoffer Studios” w San Francisco (www.meyerhoffer.com)

• Pracował na stanowisku starszego projektanta w dziale światowych projektów w firmie Apple i uczestniczył w projektowaniu przeźroczystego eMate.

• Projektował również produkty sportowe dla firmy Scott, samochody dla Porsche, a także fotel „m2”, stworzony dla włoskiej firmy meblowej Cappellini.

Doro projektuje, dostarcza i sprzedaje produkty służące do komunikacji w domu jak i w biurze. Oprócz telefonów i krótkofalówek w asortymencie Doro można znaleźć takie urządzenia jak: zestawy słuchawkowe, automatyczne sekretarki itp. Doświadczenie, wysoka jakość produktów, ogromna uwaga poświęcana swoim klientom, a także niepowtarzalne wzornictwo, przyczyniły się do sukcesu marki Doro w Europie. Doro charakteryzuje postęp techniczny w unowocześnianiu komunikacji. W 2004 roku Doro Group dokonało sprzedaży urządzeń za około 649 mln SEK z czego 25 mln stanowiło przychód. Biuro Doro Group znajduje się w Lund w Szwecji, ale posiada także swoje filie w siedmiu krajach w Europie i Australii. Doro znalazło się na giełdzie papierów wartościowych w Sztokholmie na liście O.