„Kiedy kupowanie elektroniki użytkowej jest czymś oczywistym, rola wzornictwa stale rośnie. Thomas Meyerhöffer posiada dar przewidywania trendów, które pojawią się we wzornictwie. Dlatego nasze nowe produkty niewątpliwie zaskoczą wiele osób, a tego właśnie chcemy”, powiedział Rune Torbjörnsen, CEO Doro.
Pierwsze produkty jakie zaprojektuje dla Doro Thomas Meyerhöffer, będą obejmowały najnowszą serię Flexus. Dotychczasowa seria składająca się przede wszystkim z akcesoriów do telefonów komórkowych zostanie wzbogacona o jeszcze bardziej uniwersalne akcesoria do telefonów komórkowych i przenośnych urządzeń muzycznych oraz komputerów.
„Poprzednio projektowałem pojedyncze produkty dla dużych koncernów telekomunikacyjnych takich jak Sony Ericsson i Danger. Dlatego kiedy Doro zwróciło się do mnie z pytaniem, czy byłbym zainteresowany zaprojektowaniem całej serii produktów elektroniki użytkowej, pomyślałem, że brzmi to ekscytująco. Wiele czasu spędziłem na poszukiwaniu eleganckich rozwiązań, połączonych z nowoczesnym wzornictwem, ale jestem całkowicie usatysfakcjonowany rezultatem”, powiedział Thomas.
Pierwsze specjalnie zaprojektowane produkty Doro z serii Flexus pojawią się w sklepach pod koniec roku, a następnie oferta będzie sukcesywnie powiększana.
Kilka faktów z życia Thomasa Meyerhöffera:
• Urodził się i dorastał w Szwecji. Przez ostatnie 14 lat mieszkał w Kalifornii. Obecnie pracuje po obu stronach Atlantyku.
• Prowadzi “Meyehoffer Studios” w San Francisco (www.meyerhoffer.com)
• Pracował na stanowisku starszego projektanta w dziale światowych projektów w firmie Apple i uczestniczył w projektowaniu przeźroczystego eMate.
• Projektował również produkty sportowe dla firmy Scott, samochody dla Porsche, a także fotel „m2”, stworzony dla włoskiej firmy meblowej Cappellini.
Doro projektuje, dostarcza i sprzedaje produkty służące do komunikacji w domu jak i w biurze. Oprócz telefonów i krótkofalówek w asortymencie Doro można znaleźć takie urządzenia jak: zestawy słuchawkowe, automatyczne sekretarki itp. Doświadczenie, wysoka jakość produktów, ogromna uwaga poświęcana swoim klientom, a także niepowtarzalne wzornictwo, przyczyniły się do sukcesu marki Doro w Europie. Doro charakteryzuje postęp techniczny w unowocześnianiu komunikacji. W 2004 roku Doro Group dokonało sprzedaży urządzeń za około 649 mln SEK z czego 25 mln stanowiło przychód. Biuro Doro Group znajduje się w Lund w Szwecji, ale posiada także swoje filie w siedmiu krajach w Europie i Australii. Doro znalazło się na giełdzie papierów wartościowych w Sztokholmie na liście O.