Droga do zdrowia – nowa kampania PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego

2 września br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania PZU „Droga do zdrowia”. Ma ona zwrócić uwagę Polaków, jak ważne w życiu jest zdrowie oraz przypomnieć, że PZU jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy.

Zdrowie jest tym aspektem naszego życia, którego nie doceniamy. PZU chce przypomnieć Polakom, że należy o nie dbać już teraz, a nie odkładać na przyszłość. Będąc zdrowym, zachowujemy wewnętrzną równowagę i możemy spokojnie podejść do reszty spraw w naszym życiu.

Zadaniem kampanii „Droga do zdrowia” jest dotarcie z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów, związanych ze zdrowiem.

Na stronie www.pzuzdrowie.pl/drogadozdrowia Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w Internecie.

Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w internecie.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.