Druga odsłona jesiennej kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego

Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje atrakcyjne ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.

Ubezpieczenie na wypadek utraty dokumentów, które w przekazie marketingowym promuje EFL, będzie dodawane gratis do wszystkich nowo zawartych umów z polisą w pakiecie EFL Komunikacja. Grupą docelową kampanii są przedsiębiorcy, a wśród nich właściciele firm, dyrektorzy zarządzający i dyrektorzy finansowi.

Na potrzeby kampanii zakupione zostały powierzchnie reklamowe w prasie specjalistycznej oraz Internecie. W ramach działań prasowych EFL obejmie patronatem dodatek leasingowy przygotowywany przez Puls Biznesu. W kampanii wykorzystany zostanie e-mailing oraz różnorodne formy reklamowe publikowane na specjalistycznych serwisach branżowych.

Niespodzianką dla miłośników szybkiej jazdy będą formaty richmediowe. Jest to pierwsze tego typu narzędzie marketingowe wykorzystanym przez EFL. Gra online będzie dostępna w serwisach Money.pl i Bankier.pl, jak również na stronach własnych EFL. Gracz wcielając się w przedstawiciela wybranej branży rozpoczyna wyścig, w którym ma za zadanie jak najszybciej przejechać po torze samochodem wyścigowym, zebranie bonusowych punktów i omijanie przeszkód. Zabawa ma symbolizować trudną drogę, wyścig z czasem i pokonywanie barier w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Takie przeszkody napotykają polscy przedsiębiorcy, a rolą EFL jest im w tej walce pomóc, poprzez zaoferowanie korzystnego finansowania inwestycji.

W pierwszej odsłonie jesiennej kampanii EFL promuje START LEASING – nowy produkt skierowany do przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy prowadzą działalność gospodarczą krócej niż sześć miesięcy. Wszelkie informacje na temat nowego produktu, ciekawostki oraz porady ekspertów dostępne są na specjalnie utworzonym serwisie www.startleasing.pl.

Kampania potrwa do końca 2011 roku. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest Agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mastermind.

Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy