Dyrektor marketingu PKO Banku Polskiego człowiekiem roku według magazynu Brief

Konsekwentne zarządzanie marką PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej po raz kolejny zostało docenione przez branżę marketingową. Tomasz Marszałł zdobył tytuł „Człowiek marketingu i sprzedaży Briefu 2014”.

Kapituła konkursu magazynu „Brief” nagrodziła osiągnięcia dyrektora marketingu PKO Banku Polskiego w zakresie zarządzania marką największego polskiego banku. Tomasz Marszałł funkcję dyrektora marketingu pełni od 2010 roku. Jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Kampanię repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, nagrodzono Srebrnym Effie 2012, Złotym Effie 2014 oraz Grand Prix Effie 2014. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły również uznanie w postaci nagrody Lampart 2012 i 2013, za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej, a w 2014 znalazł się w gronie European Top 50 CMO wydawnictwa The Internationalist.

– Człowiek Marketingu i Sprzedaży Briefu, to bardzo prestiżowe wyróżnienie. Nagroda przyznawana jest imiennie, ale laureatami są wszyscy członkowie mojego zespołu, zarówno pracującego w Banku jak i w firmach zewnętrznych. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że konsekwencja, upór, wiara w cel oraz ciężka praca przynoszą wymierne efekty – podkreśla Tomasz Marszałł, dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Obchodzący w tym roku piętnastolecie istnienia magazyn „Brief” od kilku lat przyznaje nagrody „Ludzie Roku Briefu” osobom, które odznaczyły się aktywnością zawodową, przyczyniając się do rozwoju regionu i kraju. W ubiegłym roku Człowiekiem Roku Briefu został Zbigniew Jagiełło – prezes PKO Banku Polskiego.