„Dzwon? Nic Ci po masce nie widać!” – kampania ubezpieczeń komunikacyjnych WARTY

Ruszyła duża kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych WARTY. Jej celem jest promocja oferty autocasco poprzez podkreślenie dostępności szybkich ścieżek likwidacji szkód.

Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. Podczas poprzednich kampanii WARTA promowała przede wszystkim konkurencyjną ofertę dla bezpiecznych kierowców – bardzo atrakcyjne systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt – szybką i fachową pomoc klientom. Skłoniły nas do tego bardzo dobre wyniki uzyskane w badaniach satysfakcji klientów z likwidacji szkód – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu w WARCIE.  

 Kampania reklamowa obejmie komunikację w TV, Internecie, outdoor i BTL.

Kampania TV rusza 4 października 2011r. Spot będzie można oglądać przez prawie 2 miesiące w wielu stacjach telewizyjnych, zarówno głównych – TVN, TVP, Polsat, jak i kanałach tematycznych.

W spocie reklamowym WARTY wykorzystano zaawansowaną technikę animacji rzeczywistych samochodów. Bohaterami są dwa auta, które w  humorystyczny sposób opowiadają weekendową przygodę z udziałem WARTY. Fabuła filmu wskazuje takie benefity jak likwidacja szkody w trakcie jednej rozmowy telefonicznej oraz rozległa sieć warsztatów współpracujących z WARTĄ. W ten sposób podkreślono szybkość likwidacji szkód, czyli jeden z czynników, który w największym stopniu wpływa na satysfakcję klientów. Spot kończy się zachętą do zawarcia ubezpieczenia autocasco w WARCIE.

Oprócz telewizji kampania zostanie poprowadzona bardzo szeroko w Internecie. Wykorzystane w niej będą kontekstowo m.in. serwisyOnet i WirtualnaPolska, portale tematyczneotoMoto.pl, motogratka.pltrader.pl, Money.pl, a także wyszukiwarka Google.

Planowane są również niestandardowe działania lokalne. Humorystyczną reklamę WARTY będzie można zobaczyć w centrach handlowych oraz na autobusach w dużych miastach w całej Polsce.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Michał Bulik, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.

Źródło: Warta