E-przesyłka Poczty Polskiej już na Allegro

Internauci handlujący poprzez serwis Allegro mogą już korzystać z E-PRZESYŁKI, jako jednej z opcji dostawy. 

Usługa Poczty Polskiej jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już prawie 1 200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.

Allegro,  największa  platforma  handlowa  w  Polsce,  nowy  model  odbioru przesyłki  wprowadziła  we  wrześniu  tego roku. Dzięki temu rozwiązaniu to kupujący     decyduje,     gdzie     i     kiedy     odbierze    przedmiot.

–  Nowa  metoda  z  pewnością jest konkurencyjna do dotychczasowego sposobu wysyłania  produktu  na  adres  Kupującego  — tłumaczy Zbigniew Ptaszyński, dyrektor ds. Wsparcia Biznesu. –  Zdecydowanie  ułatwi  życie  kupującym, którzy chcieliby jak najszybciej otrzymać  zakupiony przedmiot. Dzięki ofercie Poczty Polskiej liczba miejsc w których możemy odebrać przesyłkę wzrosła do prawie 2 800.

–  To  dobra wiadomość dla wszystkich zabieganych osób – uważa Janusz Jank, dyrektor  pionu  handlowego  Poczty Polskiej. – Dzięki E-PRZESYŁCE mogą one swobodnie kupować towary    w  internecie i  odbierać  je  w  placówce  Poczty,  która jest np. najbliżej ich miejsca pracy.   To   także   rozwiązanie   dla  oszczędnych,  bo  w  tym  momencie E-PPRZESYŁKA,     to     jedna    z    najtańszych    opcji    dostawy    – w najniższej kategorii wagowej kosztuje zaledwie 7 zł – dodaje Janusz Jank.

Jak działa E-PRZESYŁKA?

Poczta dostarcza E-PRZESYŁKĘ do placówki oddawczej najpóźniej trzy dni po dniu nadania. Informację o tym, że przesyłka oczekuje już na poczcie, klienci otrzymują poprzez e-mail lub SMS. Na jej odbiór z placówki jest 7 dni.

Źródło: Poczta Polska